« Vissza

Ha biztosra akarunk menni a közösségi médiában: ez a 6 tipp garantáltan eredményes!

Online marketing

Mi a siker titka a közösségi médiában? Minden cég erre a kérdésre keresi a választ, amely rendkívül összetett. A kreativitás elengedhetetlen, ahogy a trendek követése is, de többnyire talán nem is érdemes túlgondolni ezt a kérdést, csak alkalmazni a régóta biztosan beváló recepteket.

 

Pontosan ilyen, garantált eredményeket hozó tippet gyűjtött össze a Smash Balloon, a lista legtöbb eleme pedig szerintünk is tökéletes alap, erre lehet építeni.

 

Építsünk közösséget

 

A közösségépítés a közösségi média alfája és omegája, amihez személyiség és küldetéstudat kell, és amire a mesterséges intelligencia képtelen, hiszen emberi képesség.

 

Amennyiben nemcsak posztolunk valamit, hanem a kommentekre is figyelünk, válaszolunk, beszélgetést kezdeményezünk, közösségépítő eseményeket és kihívásokat szervezünk, egyedi stílussal alakítunk kapcsolatot a rajongókkal, akkor erős kötődés alakul ki, ami aranyat ér az online marketingben.

 

Építsünk a felhasználói tartalomra

 

A közösség és a márka erejét mutatja, ha egy termékről vagy szolgáltatásról felhasználói tartalom készül. Sokkal hitelesebb, mint bármilyen reklám, hiszen elégedett vásárlók és ügyfelek maguktól készítik ezeket a posztokat.

 

Hogyan lehet erre bátorítani a követőket? Miként lehet a marketing stratégiába építeni a felhasználói tartalmakat? Ilyen kérdésekre egy ötrészes cikksorozatban válaszoltunk, tele hasznos tippel, érdemes átolvasni!

 

Videózzunk (élőben)

 

Tény, hogy nehéz és drága mulatság folyamatosan videós tartalmat készíteni, és fontos helye van az online marketingben a fotóknak, a grafikáknak és szövegeknek is, de szögezzük le: a videónál nincs erősebb bejegyzéstípus.

 

A közösségi oldalak algoritmusai előnyben részesítik, a TikTok pedig eleve erre épült. Aki kimarad a rendszeres, minőségi videók megosztásából, az a cég vagy szervezet óriási versenyhátrányba kerül az online térben.

 

A videónál csak egy eredményesebb poszt van: az élő videó! Ehhez a formátumhoz nagyon hasznos tanácsokat adtunk, kattints ide a trükkökért.

 

Használjuk tudatosan a hashtageket

 

A hashtag-stratégia az egyik legegyszerűbb, egyben leghatékonyabb módszer a bejegyzések nézettségének növeléséhez. Lényegében egy SEO-trükk, amelyet az Instagramon, a LinkedInen és a TikTokon is okosan kell használni – a linkekre kattintva ehhez ötleteket is adunk.

 

Posztoljunk a megfelelő időben

 

Akkor érdemes megosztani a bejegyzéseket, amikor a követőtáborunk aktív. Ez lehet egyedi időintervallum is, de többnyire már jól bevált idősávokban ajánlott gondolkodni. A TikTok, az Instagram, a Facebook és a LinkedIn kapcsán is összegyűjtöttük az erre vonatkozó statisztikákat.

 

Posztoljunk a megfelelő gyakorisággal

 

Az időzítés mellett a bejegyzések sűrűsége okoz sokaknak fejtörést, de a Rackhost Tudásbázison ebben a kérdésben is hasznos adatokkal szolgálunk.

Kapcsolódó cikkek