« Vissza

Nem elég népszerű a céges hírlevél? Így szerezhető még több feliratkozó! – 5. rész

E-mailOnline marketing

 

Egy profi módon szerkesztett, rendszeres hírlevél többet ér, mint lájkmágnes bejegyzések sorozata a közösségi médiában – ha valaki elmerül az online marketing világában, könnyedén juthat erre a következtetésre. Az e-mail ugyanis sokkal személyesebb és nagyobb bevételt generáló eszköz, mint a Facebook-, Instagram- és TikTok-oldalak. Ez nem jelenti azt, hogy hanyagolni kell a közösségi oldalakat, de érdemes kiegészíteni a tartalommarketinget. Az igényes céges hírlevél márkahű ügyfeleket és vásárlókat szerez, majd tart meg. Ehhez nyújtunk segítséget egy bevált tippekkel teli cikksorozatban. Az első, második, harmadik és negyedik rész után folytatjuk.

 

24, Facebook-hirdetés

 

A Facebook felhasználói átlagosan havi 12 hirdetésre kattintanak, a legnagyobb közösségi oldalon ráadásul megfizethetők a bejegyzések kiemelése. Ha a hírlevélhez készül landing oldal, itt reklámozzuk először!

 

25, Facebook-gomb

 

Minden Facebook-oldal kap egy kiemelt méretű és színű gombot, amelyhez sokféle célt lehet adni, mint például az üzenetküldés, telefonhívás, e-mail írása, stb. Természetesen feliratkozás feliratú gomb is beállítható a hírlevélhez, éljünk a lehetőséggel!

 

26, Facebook-csoport

 

A közösségépítés rendkívül értékes marketing, nem véletlen, hogy a Facebook is a csoportok funkciót fejleszti leginkább. Egy elkötelezett tagságot könnyen lehet feliratkozásra csábítani. Hogy miként lehet ehhez aktivizálni a Facebook-csoportot? Itt találhatók a válaszok!

 

27, Élő videó a Facebookon

 

Ahogy az Instagramon, úgy a Facebookon is ajánljuk az élő videó funkció használatát a feliratkozók toborzására. Itt is kötetlenül lehet beszélni a hírlevél előnyeiről, és ehhez adnánk egy kis motivációt is: a Facebook felhasználóinak 82 százaléka szívesebben néz élő videót, mint olvas szöveges bejegyzést.

 

28, Korábbi hírlevelek bemutatása, linkelése

 

A hírlevél szolgáltatások többsége lehetőséget ad, hogy linkelhetővé tegyük a korábbi hírleveleket, így bárhol megoszthatók. Kedvcsinálóként érdemes tehát ezt az archívumot használni, pár példa átnézése után mindenki pontosan tudni fogja, hogy mit is kap a feliratkozásért.

 

29, Promóció online rendelés közben

 

Az online vásárlások egyik állandó eleme, hogy egy-egy rubrika kipipálásával elfogadjuk a vásárlás feltételeit és az adatkezelési szabályzatot. Ide érdemes még egy üres rubrikát elhelyezni azzal a felirattal, hogy egy kattintással fel lehet iratkozni a hírlevelünkre. A látogató már eldöntötte, hogy vásárol tőlünk, a bizalom tehát megvan, így itt a legkevésbé zavaró ennek a lehetőségnek a promotálása. Egy apró beállítás az egész, a webshopoknak vétek lenne parlagon hagyni ezt az opciót.

 

30, Linkgyűjtő

 

Főként az Instagram és a TikTok kapcsán népszerűek a linkgyűjtők, mivel így több linket tudunk egyetlen, faék egyszerűségű oldalon megjeleníteni. Az ilyen szolgáltatásoknál általában megtalálható a hírlevél funkció is, amellyel megkönnyíthető a feliratkozás, vagy csak szimplán egy linkkel a landing oldalra csábíthatjuk az érdeklődőket. Korábban már felsoroltuk a legjobb linkgyűjtő szolgáltatásokat, innen lehet válogatni.

 

A folytatást cikksorozatunk következő részében találja.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek