« Vissza

Nem elég népszerű a céges hírlevél? Így szerezhető még több feliratkozó! – 4. rész

Online marketingemail

Egy profi módon szerkesztett, rendszeres hírlevél többet ér, mint lájkmágnes bejegyzések sorozata a közösségi médiában – ha valaki elmerül az online marketing világában, könnyedén juthat erre a következtetésre. Az e-mail ugyanis sokkal személyesebb és nagyobb bevételt generáló eszköz, mint a Facebook-, Instagram- és TikTok-oldalak. Ez nem jelenti azt, hogy hanyagolni kell a közösségi oldalakat, de érdemes kiegészíteni a tartalommarketinget. Az igényes céges hírlevél márkahű ügyfeleket és vásárlókat szerez, majd tart meg. Ehhez nyújtunk segítséget egy bevált tippekkel teli cikksorozatban. Az első, második és harmadik rész után folytatjuk.

 

16, Linkedin-esemény hirdetése

 

A Facebookon is lehet eseményt készíteni, de a LinkedIn-en ez még inkább bevált toborzó trükk. Ha ugyanis a célközönség számára hasznos eseményt hirdetünk meg, a részvételt jelző felhasználóknak személyes üzenetet lehet küldeni. Itt regisztrációs link küldhető, vagy az esemény landing oldala, ahol feliratkozhatnak a hírlevélre is.

 

17, Linkedin-profil

 

Ha a LinkedIn-profilunkban elhelyezzük a hírlevél linkjét, akkor a profilunk kiemelt bejegyzései közé kerül a leírása. Így ha valaki csak a profilunkra kattint, gyorsan láthatja azt is, hogy miként lehet segítségére a hírlevelünk.

 

Sőt, már a LinkedIn-profilokban elhelyezett linkekhez CTA-szöveget is adhatunk, így még inkább felhívhatjuk a figyelmet a hírlevélre.

 

18, Chatbot

 

A chatbotok felugró, első üzenete sokszor unalmas. Mi lenne, ha az üdvözlésnél rögtön a tárgyra térnénk? Például felsorolhatunk témákat, amelyekben rendszeres tippekkel tudunk segíteni a hírlevéllel, majd jöhet egy link a feliratkozáshoz.

 

19, TikTok-profil

 

A TikTok minden közösségi oldalnál nagyobb aktivitást vált ki a felhasználókból. Épp ezért érdemes megfontolni, hogy a profilon elhelyezhető – egyetlen – link a hírlevélre történő feliratkozásra csábítson, például egy landing oldalra irányítással.

 

20, Instagram-sztori

 

Az Instagram-sztorikban el lehet helyezni linket. Érdemes tehát rendszeresen olyan posztokat megosztani 24 órára, amelyek a hírlevélre való feliratkozásra buzdítanak, természetesen a megfelelő linkkel együtt, a linkre pedig mutasson valamilyen figyelemfelkeltő GIF vagy matrica.

 

21, Élő videó az Instagramon

 

Az előbbi tippnél van még hatásosabb az Instagramon: az élő videóval történő reklámozás. A kapcsolatteremtés és az új követők szerzésének legeredményesebb módja az élőzés, így az ilyen felvételek során se hagyjuk ki a hírlevél említését! Sőt, akár maga a hírlevél is lehet egy-egy élő videó témája. A sikeres élőzéshez ide kattintva talál néhány fontos tippet.

 

22, YouTube

 

A YouTube egyik nagy előnye, hogy a videók leírásában sok linket elhelyezhetünk. Az első linkek egyike a hírlevél legyen!

 

23, Podcast

 

A hírlevél és a podcast remekül kiegészítheti egymást. A hírlevélben lényegre törően, a podcastban pedig hosszan és részletesen fejthetjük ki a témáinkat.

Kapcsolódó cikkek