« Vissza

Nem elég népszerű a céges hírlevél? Így szerezhető még több feliratkozó! – 3. rész

Online marketingemail

Egy profi módon szerkesztett, rendszeres hírlevél többet ér, mint lájkmágnes bejegyzések sorozata a közösségi médiában – ha valaki elmerül az online marketing világában, könnyedén juthat erre a következtetésre. Az e-mail ugyanis sokkal személyesebb és nagyobb bevételt generáló eszköz, mint a Facebook-, Instagram- és TikTok-oldalak. Ez nem jelenti azt, hogy hanyagolni kell a közösségi oldalakat, de érdemes kiegészíteni a tartalommarketinget. Az igényes céges hírlevél márkahű ügyfeleket és vásárlókat szerez, majd tart meg. Ehhez nyújtunk segítséget egy bevált tippekkel teli cikksorozatban. Az első és második rész után folytatjuk.

 

10, Közvéleménykutatás

 

A már meglévő ügyfeleknek és vásárlóknak nyugodtan küldhetünk egy közvéleménykutatást, ha nem vagyunk biztosak abban, hogy milyen irányban kell fejleszteni a hírlevelet.

 

Néhány jól kidolgozott kérdéssel és válaszlehetőséggel az olvasók megmutatják a helyes utat. Ha az itt jelzett igényeknek meg is felelünk a későbbiekben, még komolyabb lesz az elköteleződés felénk.

 

11, Visszautasíthatatlan ajánlat

 

Új szolgáltatás bejelentése látványos grafikával, kedvezmény egy slágertermékre – csak két példa a rengeteg közül, amely egy visszautasíthatatlan ajánlat lehet. Egy hírlevélnek mindig tartalmaznia kell linket termékre vagy szolgáltatásra, de olykor a hírlevélben is vonzóbban kell csomagolni és extrát kell kínálni hozzá.

 

12, Exkluzív ajánlat

 

Az előző ponthoz is csatlakozó ötlet: érdemes bizonyos időközönként olyan ajánlattal előállni, amelyhez kizárólag a hírlevél feliratkozóinak szól. Ilyen megoldás lehet például a kuponkód küldése egy termékre vagy szolgáltatásra.

 

13, Nyereményjáték

 

Az előző két ponthoz kapcsolódva ismét egy ajánlat lehetősége: indítsunk nyereményjátékot!

 

Ezt két fronton is megtehetjük: egyrészt a hírlevél már meglévő feliratkozói csatlakozhatnak, másrészt azok is nyerhetnek, akik a kampány keretében iratkoznak fel.

 

14, Exkluzív események

 

Elkötelezett közönséget több módon is lehet építeni és erősíteni, de talán a legkomolyabb megtartó erő, ha egy hírlevél feliratkozóinak rendszeresen eseményt szervezünk.

 

Ezzel nem csak azt érzik, hogy egy exkluzív klub tagjai, de a személyes találkozásokkal szorosabb lesz a kötelék a hírlevél készítőivel.

 

15, Személyes megszólítás, ahol csak lehet

 

Attól függően, hogy melyik hírlevélküldő szolgáltatást választottuk, más és más lehetőségeink vannak arra, hogy személyessé tegyük az üzeneteinket.

 

Alapvetés, hogy az e-mail üdvözlésében a címzett neve szerepel – amennyiben ezt elkértük a feliratkozásnál –, de ezen felül is akadnak személyes megszólítási és ajánlatadási lehetőségek.

 

Minden ilyen funkcióval éljünk, mert a felirakozók minél inkább személyesnek éreznek egy üzenetet, annál nagyobb eséllyel kattintanak a CTA-gombokra.

Kapcsolódó cikkek