Egyéni vállalkozás – Személyes márka

Egyszemélyes vállalkozás esetén –főként olyan ágazatokban, ahol fontos a vállalkozó személye pl. ügyvéd, pszichológus, kozmetikus, tanácsadó stb. esetén–, elengedhetetlen a személyes márka építése és tudatos használata. Miért? Mert a mai világban gyakran az interneten tájékozódunk, online keressünk a megfelelő szakembert, a megfelelő céget, a megfelelő terméket, szinte bármire is legyen szükségünk. A bizalom pedig egy […]

Az elégedett ügyfelekhez vezető ár

A termékünk vagy szolgáltatásunk ára talán az egyik legfontosabb tulajdonsága, és a hosszútávú siker egyik kulcseleme, hogy ezt megfelelően válasszuk ki. Számos, rendszerint kisebb méretű vállalat árképzésére jellemző, hogy megállapításakor különösebb tényezők figyelembe vétele nélkül a teljes költség és a kívánt nyereség összege alapján határozzák meg a termék árát.  Sokkal összetettebb folyamat megkeresni az ideális […]

Csapatépítés a XXI. században

A munkacsoportod hatékonysága csökkenő tendenciát mutatott az elmúlt időszakban? Növelni szeretnéd a termelékenységet? Kedvezőbb légkört teremtenél? Motiválnád az alkalmazottaidat? Jó helyen jársz, ugyanis a következő sorok betekintést nyújtanak napjaink legkedveltebb csapatépítési technikáiba. A megfelelő módszerrel nem csupán ezeken a problémákon tudsz majd segíteni, de az új munkavállalók számára is vonzóbbá válhat a céged, illetve jelentős […]