« Vissza

Hogyan lesz több kattintás a honlapon? – ez a 10 módszer mindenkinél bevált – 3. rész

SEO

Annyi jól bevált és költséghatékony módszer van a honlapok promóciójára, hogy a legtöbb vállalkozásnak felesleges reklám- és marketingügynökséget megbíznia a feladattal. A weboldalak forgalmának növelését 10 olyan módszer is elősegítheti, amelyeket cégen belül is el lehet végezni.

Többnyire ingyenes, vagy alacsony költséggel járó módszerekről van szó, amelyek azonnal gyakorlatba ültethetők. Ezeket szedte össze a Semrush szakmai blogja, innen szemezgetünk, és persze saját tapasztalatainkat is beépítjük.

Cikksorozatunkat az első és második rész után zárjuk.

 

6, Minőségi blogbejegyzések

 

Szakértelmünk bizonyítása és keresőoptimalizálás szempontjából is kulcsfontosságú eszköz a blog. 

A hasznos, érdekes, edukáló, informatív blogbejegyzések – ellátva a megfelelő kulcsszavakkal – aranyat érnek SEO-szempontból, illetve a cikkek megannyi módon felhasználhatók, főként örökzöld tartalmak esetén. (Mi például rendszeresen készítünk YouTube-videókat a Tudásbázison megjelent írásokból.)

 

7, Megosztható tartalmak

 

Bármilyen új tartalmat szeretnénk készíteni a honlapra, fontos olyan témán és olyan feldolgozáson gondolkodni, amit az emberek szívesen megosztanának a közösségi médiában és üzenetekben – így hozzájárulva a honlap forgalmának és a márka ismertségének növeléséhez.

Ezek alapját többnyire a már említett blogbejegyzések képezik, hiszen egy ilyen posztban bármilyen multimédiás elem elhelyezhető, illetve leírás és illusztráció adható hozzá, például:

  • konferencián tartott előadás beágyazott felvétele és prezentációja;
  • saját kutatási eredmények;
  • esettanulmányok;
  • podcast adások hanganyaga és videofelvétele;
  • infografikák;
  • ingyenes eszközök (pl.: kalkulátorok), amelyeket akár a mesterséges intelligenciával is elkészíthetünk.

 

8, Hírlevél

 

A céges hírlevél az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy rendszeresen forgalmat generáljunk a honlapon. Ehhez szükség van egy hírlevélküldő szolgáltatásra, e-mail cím listát kell építeni és menedzselni, illetvel érdekes és hasznos hírleveleket küldeni. Ha kíváncsi rá, hogyan lehet népszerű a céges hírlevél, ide kattintva egy 12 részes cikksorozatban mutatjuk be a bevált tippeket!

 

9, Influenszer kampány

 

A megfelelő véleményvezér kiválasztásával és átgondolt közös munkával látványos növekedést érhetünk el a honlap forgalmában. Az influenszer kampány célja ez esetben a weboldalra, webshopra történő forgalomterelésnek kell lenni, illetve érdemes figyelni a klasszikus buktatók elkerülésére. A linkekre kattintva részletes segítséget adunk mindehhez!

 

10, PPC hirdetés

 

A PPC hirdetés (Pay Per Click: fizetés kattintásonként) egyszerű és bevett módszer arra, hogy a Google-keresőből vagy a közösségi médiából a honlapunkra tereljük a témáink iránt érdeklődőket. Előnye, hogy pontosan annyit fizetünk, amennyi eredményt – tehát kattintást – kaptunk a hirdetéstől, ráadásul a PPC-alapú kampány könnyedén automatizálható kulcsszavak és egyéb paraméterek alapján.

Kapcsolódó cikkek