« Vissza

Így növeld weboldalad forgalmát ügynökség segítségével!

SEO

Weboldalunk forgalomnövelése bevételnöveléssel jár, éppen ezért érdemes nagy hangsúlyt fektetnünk minden olyan faktorra, amely a weboldalunk forgalmára van hatással.

 

Kétségkívül sokat számít, hogy a weboldalunk hányadik helyet foglalja el a Google és egyéb keresőmotorok találati listáján. Tartsuk észben, a felhasználók döntő többsége a találati lista első 5 találatára kattint!

 

Ahhoz, hogy a top mezőnyben jelenhessünk meg, két eszköz áll a rendelkezésünkre: 

  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Keresőhirdetés (PPC)

SEO vs. PPC

Míg a keresőhirdetés a fizetett hirdetések közötti előrébb jutást segíti, addig a keresőoptimalizálás az organikus találok közötti haladást szorgalmazza.

 

Amellett, hogy a kattintások 70%-a az organikus találatokra érkezik, a keresőoptimalizálásnak még a költsége is kevesebb lehet a fizetett hirdetésekkel szemben.

 

Így keresőoptimalizálj!

 

Három fő területét különítjük el:

  1. On-site: a weboldal tartalmi elemeinek optimalizálása
  2. Off-site: a weboldalon kívül történő, de a weboldalra hatással lévő tevékenységek optimalizálása – linképítés útján történik 
  3. Technikai: a weboldal technikai felépítésére vonatkozó irányelvek, mint például a mobilbarát használhatóság vagy az oldalbetöltési sebesség

On-site vs. Off-site SEO

Ha fontossági sorrendet szeretnénk állítani, azt mondhatjuk, hogy a linképítés az első és legfontosabb az összes keresőoptimalizálási tevékenység közül, mivel általa juthatunk el leggyorsabban a találati lista élére.  

 

Miért a linképítés a leghatásosabb módszer?

 

Linképítés során más webhelyekről szerzünk oldalunkra mutató hivatkozásokat, ún. backlinkeket. Ezen backlinkekre tekinthetünk úgy is, mint a szavazatokra. Minél több weboldal teszi le a voksát mellettünk, a Google annál megbízhatóbbnak ítél meg. A nagyobb tekintély pedig előkelőbb pozícióval jár.

 

A mennyiség mellett természetesen a minőség sem elhanyagolható szempont az oldalunk megbízhatóságának megítélésben. Ügyeljünk arra, hogy olyan weboldalak hivatkozzanak ránk, melyek relevánsak a tartalmunk szempontjából.

 

Mire van szükség a linképítéshez? 

 

Mindenekelőtt szükségünk lesz a weboldalunk témájához szorosan kötődő tartalmakra. Az egyes tartalmak legyenek egyediek, szakmailag hitelesek, kellően hosszúak és tartalmazzák azokat a szavakat (kulcsszavakat), melyekre a felhasználók gyakran keresnek. Ezeken felül ne feledjük az oldalunkra mutató hivatkozás elhelyezését se.

 

Második és egyben utolsó lépésben már csak olyan médiumokra lesz szükségünk, ahol publikálásra kerülhetnek a keresőoptimalizált tartalmaink. 

 

Miért válasszunk ügynökséget?

 

Linket építhetünk saját magunk, de megbízhatunk egy ügynökséget is, hogy csinálja meg helyettünk. A linképítés sok erőfeszítést, szaktudást és tapasztalatot igényel. Éppen ezért, ha időt, energiát és pénzt szeretnél nyerni, használd ki az ügynökségek adta előnyöket.

 

Hogyan dolgozik ügynökségünk?

Linképítés folyamat

Amennyiben linképítés szolgáltatást vennél igénybe írj az alábbi email címre: seo@rackhost.hu

 

Bárhogy is dönts, kezdd el minél hamarabb a „szavazatgyűjtést”, hiszen így szerezhetsz hosszú távú előnyt versenytársakkal szemben. A linképítés lehet az egyik biztos útja weboldalad sikerének!

 

Kapcsolódó cikkek