Milyen programot válasszunk, ha pénzt kérnénk a hírlevélért?

Fizetős híroldalak, fizetős hírlevelek – akár tetszik, akár nem, ez lesz a tartalomszolgáltatás jövője. Vagy inkább ez a jelene, hiszen már nincs olyan komoly online újság, amely ne kínálna exkluzív tartalmakat támogatói körének. Talán a hírlevelek kapcsán kevésbé ismert az előfizetői modell, de gondoljunk bele: nem kell a közösségi oldalakat, blogokat és különböző szájtokat figyelni […]

Hogyan profitáljunk a reklámokból?

Az egyik leghatékonyabb és legnagyobb bevételt hozó lehetőség egy honlap tulajdonosa számára a reklámfelület-bérbeadás. Sokan tartják a legegyszerűbb megoldásnak, hiszen technikailag valóban nincsen szükség szerkesztésre, különösebb odafigyelésre, ha egyszer már kihelyeztük a hirdetést az oldalunkra; azonban – természetesen – a siker mértéke ebben az esetben is attól függ, mennyi energiát fordítunk arra, hogy ezzel foglalkozunk. […]

Hogyan keressünk pénzt kérdőívekkel?

Bizonyára te is hallottál már a kérdőíves pénzkeresésről, amelyet kicsit megfoghatatlan, mitikus légkör övez. Sokan kétkednek abban, hogy pusztán kérdések megválaszolása után valóban kapnak-e az oldaltól/cégektől fizetést a bankszámlájukra, illetve egyáltalán ez miért éri meg a vállalatok számára. Napjainkban termékek és szolgáltatások végeláthatatlan sora szövi be az életünket, a korunk emberének kifejezetten nehéz meghatároznia, mire […]

E-sportok és ami a videójátékosok mögött van

Az e-sport, mint fogalom körülbelül 2010 óta van jelen széles körben az általános köztudatban. A szó egy egészen rendkívüli sportágat takar, amelynek játékosai professzionális szinten foglalkoznak videójátékokkal; és rendszerint teljes állásban gamerek. Napjainkban már letűnt az a sztereotípia, hogy a videójátékok csupán a gyerekek unaloműző elfoglaltsága, amiből egyszer mindenki kinő. A technika és az informatika […]

Hogyan keressünk pénzt domainekkel?

Weboldal létrehozása A domain vásárlás már önmagában is nagy üzlet, ha azt nézzük, hogy évi ezres nagyságrendű befektetéssel a honlapunkra akár több ezer látogató érkezhet és ennek köszönhetően mennyi bevételt tudunk realizálni. Nem véletlenül tartják számon a domaint a legolcsóbb marketing eszközként. Hiszen ha belegondolunk, hogy például szórólapozással vagy televíziós reklámmal mekkora összegből érnénk el […]