« Vissza

Ezek nélkül nem lehet sikeres egy fizetős hírlevél!

E-mail

Üzleti email csomagjaink

Egyre divatosabb fizetős hírlevelet indítani, ami érthető is: készítői a maguk urai lehetnek, ha olyan közönséget építenek, amelynek tagjai pénzt is szívesen áldoznak az exkluzív tartalmakért. Mindössze egy hírlevélküldő szolgáltatás kell hozzá, és lehet is értékes márkát építeni. Még mielőtt azonban nekilátnánk az első e-mailnek, néhány fontos döntést kell hozni!

 

Minőségi hírlevélküldő

A fizetős hírlevélről szóló általános bejegyzésünkben korábban ajánlottunk néhány remek hírlevélküldő szolgáltatást (Campaignzee, Revue, Substack, Memberful), de a Ghost tűnik a legjobb választásnak, így erről külön is írtunk. Cikkeinkben részleteztük az előnyöket és a hátrányokat, személyes igények alapján érdemes mérlegelni, majd választani a kínálatból.

 

Célközönség meghatározása

Ez elég egyértelműnek tűnik, ha megvan a hírlevél témája, de érdemes komolyabban is gondolkodni, hogy pontosan kiknek készítjük és milyen céllal. Ha ezt tisztázzuk, sokkal könnyebb lesz hatásos marketinget kidolgozni, illetve az egyik legfontosabb döntés, vagyis az ár meghatározása során sem mindegy, hogy milyen a célközönség.

 

Rendszeresség

El kell dönteni, hogy milyen sűrűn és mikor küldjük ki a hírleveleket. Elengedhetetlen, hogy a feliratkozók számítsanak rá, és a jól megszokott időpontban meg is kapják az új tartalmat. Ha megszakad a sorminta, rögtön előfizetőket veszítünk! A megbízhatóság terén nem lehet kompromusszimokat kötni, ha fizetős hírlevél indítására adjuk a fejünket.

 

Ár meghatározása

Ahogy említettük, ez a legkényesebb döntés, hiszen alapjaiban határozhatja meg szolgáltatásunk sikerét vagy bukását. 2 és 15 dollár/euró között szokott mozogni a legtöbb fizetős hírlevél havidíja. Ha tisztában vagyunk a célközönséggel, könnyebben határozzuk el magunkat, de ha már van egy követőtáborunk, szavazást is indíthatunk a közösségi oldalakon. A voksok eredménye láttán senkit sem érhet meglepetésként a megállapított tarifa, és mi is nyugodtabban állapítjuk meg a bérünket. Ha van konkurenciánk, természetesen nézzük át, ki mennyiért kínálja a miénkhez hasonló témájú hírlevelét, ez is adhat egy támpontot.

 

Prémium tagság

Nagyobb elkötelezettséget érhetünk el, ha nem csak havidíjat állapítunk meg, hanem éves előfizetési lehetőséget is – természetesen exkluzív tartalmakért cserébe. Sűrű ajánlat, hogy éves előfizetést kínálnak 10 vagy 11 hónap költségért, tehát 1-2 havi előfizetés ingyenes, de az akció így is megéri, ha később is velünk maradnak ezek a feliratkozók.

 

Ingyenes tagság

Ha újak vagyunk a piacon, elengedhetetlen, hogy ingyenes tagságot is kínáljunk, hiszen így jóval többen ismerkedhetnek meg a kínálatunkkal. Akik ezt választják, ne kapjanak meg mindent, csak ízelítőt a tartalomból, de alkalmanként azt a hírlevelet is “postázni” kell nekik, amit a fizetős támogatóknak küldünk, hogy tudják, mennyivel többet kaphatnak a pénzükért. Minden ingyenes hírlevélben promotálni kell, hogy az aktuális fizetős tartalomban mi mindent kapnak még az előfizetők.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek