Webtárhelycsomagjaink
Áttekintés
Napjainkban egyre szükségesebbé vált azon funkciók elérhetősége a különféle levelezőprogramokon belül, amely lehetővé teszi az egyes levelek kiszűrését. Hiszen gondoljunk csak bele abba, mennyire zavaró jelenség lehet az, amikor a fontos üzleti leveleink közé ékelődnek olyanok, amelyek spamnek/levélszemétnek számítanak. Ilyenkor fogalmazódik meg a felhasználóban az igény, hogy hatékony lenne olyan beállításokat elvégezni a postafiók kapcsán, amely megakadályozza a zavaró, kéretlen levelek túlburjánzását az email fiókunkban. Ezen leírás keretén belül az email tárhely szolgáltatásaink mellé kínált Webmail felületen végezhető spam beállításokat szeretnénk bemutatni részletesebben, annak érdekében, hogy az ügyfeleink is elvégezhessék a postafiókok személyre szabását.
Levél szűrő
A levél szűrő beállításához első körben bal oldalt a gombra kell kattintani, azon belül pedig a , majd a Levél szűrő menüpontokra. Az itt megnyíló felületen különféle szabályok felvételére van lehetőség, amely beállítási lehetőségek széles spektrumon mozognak. Azon túl természetesen, hogy el lehet nevezni a szabályt a megkülönböztetés végett, az alábbi paramétereket lehet a saját preferenciáknak megfelelően alakítani:
Forrás
- Meg lehet határozni, hogy a szabály a tárgyban, a címzett vagy a küldő email címében szereplő adatokra vonatkozzon
- Meg lehet határozni azt is, hogy a felvett szabályt tartalmazza, teljesen megegyezzen vele, végződjön rá vagy kezdődjön vele a tárgy/címzett/küldő email címe
- A következő mezőbe fel lehet venni a teljes szabályt
Folyamat
- Itt első körben meg lehet szabni, hogy az adott szabálynak megfelelő levelet töröljön rögtön a program, vagy mozgasson át egy másik mappába
- Mozgatás esetén pedig ki lehet választani, hogy milyen mappába kerüljön a levél
Végezetül pedig az Engedélyezve csúszkát aktiválni kell és a gombra kattintani. A már elkészült szabályokat a Szabályok fül alatt láthatjuk listázva.
Black/White listák
Ezen menüponton belül konkrét email címeket (esetlegesen adott TLD -vel bíró összes domaines email címet) lehet akár black listre vagy white listre helyezni. Ha Black listre helyezünk egy email címet, az blokkolni fogja az arról érkező leveleket. Míg a White list akkor hasznos, ha a postafiók olyan emaileket vesz spamnek, amit nem kellene, így a küldő fél email címét validálhatjuk ezáltal.
E- mail cím
- Ebben a mezőben adhatjuk meg a teljes, konkrét email címet, vagy egy általánosabb szabályt, amely egy TLD- re vonatkozhat!
Típus
- Itt lehet kiválasztani, hogy Black listre vagy White listre kerüljön az email cím.
Prioritás
- Itt 1- től 10- ig terjedő skálán határozhatjuk meg azt, hogy a felvett beállítás milyen hatásfokú legyen. Ez akkor érdekesebb, ha nem konkrét email címet veszünk fel Black listre, és megszabhatjuk, hogy mennyire legyen megengedő a szabály.
Végezetül pedig az Engedélyezve csúszkát aktiválni kell és a gombra kattintani. A már elkészült szabályokat a Létező bejegyzések fül alatt láthatjuk listázva.
Spam- védelem
A képen látható felület nyílik meg ezen a menüponton belül:
Itt a Szabály lenyíló menüből a táblázatban szereplő opciók közül van lehetőség választani. A leggyengébb beállítási szint a felsoroltak közül a „non-paying” nevű, majd ettől lefelé haladva a táblázatban erősödik a hatása az egyes beállítási lehetőségeknek, míg végül eljutunk a legszigorúbb szabályhoz, a „permissive” nevűhöz. Mi a „trigger happy” beállítást szoktuk javasolni, mert ez már kellő mértékben képes szűrni a Spam leveleket, ugyanakkor nem áll fenn a veszélye annak, hogy olyan emailt is kiszűr, amely nem minősül annak.
Amennyiben a beállítás közben bárhol fennakadásba ütközne, vagy segítségre lenne szüksége, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre.