Az Ads a Google internetes hirdető felülete, melynek segítségével könnyebben találhatnak rá a potenciális ügyfelek cégünk honlapjára. Az Ads olyanok számára is kiváló lehetőséget kínál, akik nem rendelkeznek a szükséges forrásokkal vagy idővel, hogy új ügyfeleket szólítsanak meg. Az Ads lehetővé teszi, hogy a hasznunkra fordítsuk azt a több millió internetes keresést, amit a Google-ön naponta elvégeznek.
Ez úgy történik, hogy létrehozunk a cégünk számára különféle hirdetéseket, azután pedig szabadon kiválaszthatjuk, hogy mikor jelenjenek meg a releváns keresések mellett vagy felett. Az egész koncepció rendkívül egyszerű. Mindössze meg kell adni olyan kulcsszavakat, amik a cégünk által kínált termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódnak, ezután az Ads megjeleníti a hirdetésünket, amikor valaki rákeres a megadott kulcsszavaink egyikére, vagy bármely olyan szóra vagy kifejezésre, amely azokhoz kapcsolódhat. Előfordulhat, hogy cégünk alapesetben nem jelenne meg az első találatok között, ha valaki olyan termékre vagy szolgáltatásra keres rá, ami a mi portfóliónknak is része, az Ads azonban lehetővé teszi, hogy a felhasználók akkor is lássák a cégünket, ha az amúgy nem szerepelne a keresés első oldalán.
Az Ads azt is lehetővé teszi, hogy meghatározzuk, hogy hol és mikor jelenjenek meg a hirdetéseink, ezzel közvetlenül meg tudjuk célozni a lokális vagy regionális jövendőbeli ügyfeleket.
Az Ads-el azt is el tudjuk érni, hogy hirdetéseink megjelenjenek olyan honlapokon is, amik valamilyen módon kapcsolódnak a cégünk által kínált termékekhez vagy szolgáltatásokhoz. Például, ha fitnesz felszereléseket árulunk, akkor hirdetésünket meg tudjuk jelentetni olyan oldalakon, amik az egészséges életmóddal, vagy személyi edzéssel foglalkoznak.
A mobilinternet előretörésével egyre jellemzőbb, hogy az emberek azonnali információt igényelnek, ha be akarnak szerezni egy terméket, vagy igénybe akarnak venni egy adott szolgáltatást, és ebben az esetben nyilván a helyben elérhető választási lehetőségekre kíváncsiak. Az Ads mobil eszközökön is elérhető, és ha a potenciális kliens rátalált a cégünk hirdetésére, akkor már csak egy lépésre van attól, hogy telefonáljon és további információk után érdeklődjön.
Az Ads révén könnyedén kordában tudjuk tartani, hogy mennyi pénzt szánunk cégünk hirdetéseire. Kiválaszthatjuk, hogy mekkora az a maximális összeg, amit hajlandóak vagyunk a promócióra elkölteni, és kizárólag akkor kell fizetnünk, ha valaki a hirdetésünkre kattintva jutott el cégünk honlapjára.