Online marketing

Az online marketing nem csak a vállalatok számára lehet fontos. Egy nonprofit szervezetnek, vagy egy magánszemélynek is lehet szüksége online marketingre. Éppen ezért adunk hasznos információkat a témában, többek között a social media, a blogindítás és működtetés vagy az email marketing területein. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Ne kerülgessük a forró kását: a videó a legeredményesebb online tartalom. Minden közösségi oldal algoritmusa a videóknak biztosít legnagyobb elérést, így a honlapok forgalmának növelésében is kulcsszerepe van. A számok nem hazudnak: a felnőtt emberek 80 százalékát győzte már meg videó legalább egy t...
  • Egyre több cég gondolkodik a TikTok kipróbálásán, de egy tévhit rendre eltántorítja őket, miszerint ez csak a tinédzserek terepe – videókészítés és célközönség szempontjából is. Pedig a felnőtt felhasználók száma növekszik – még a piaci szempontból rendkívül fontos korosztály, a 30-49 évesek körében...
  • Elképesztő mérföldkövet lépett át a TikTok: havi szinten már több mint 1 milliárd aktív felhasználója van az alkalmazásnak. A videómegosztó használata most már lényegében kötelező feladatnak számít minden cég számára, amely komolyan veszi az online marketinget. Sokan még egyetlen felvételt sem oszto...
  • Ha a Google a barátod, akkor a SEO a szerelmed! – így is össze szokták foglalni a keresőoptimalizálás jelentőségét. Nem is tűnik túlzásnak, de fontos megjegyezni: a SEO nem elég! Az online marketing eszköztárának egy fontos darabjáról van szó, de még sok módszer áll rendelkezésünkre, ha egy honlapna...
  • Az Instagram Guides segítségével kalauzt hozhatunk létre korábbi bejegyzésekből – akár az Instagram-sztorik esetében az összefoglalók, csak hagyományos posztokkal. Rendkívül hasznos funkció, amelynek kezdő lépéseit át is vettük. Most pedig jöjjön pár ötlet, hogy bevált módszerekkel hozzuk ki a legtö...
  • Cseppet sem túlzás az Instagramot a legnépszerűbb közösségi oldalnak nevezni. Bár nem itt van a legtöbb felhasználó – hanem a Facebookon – , ez a felület rendelkezik a legnagyobb potenciállal, ha üzleti céllal használjuk. A feltörekvő TikTok talán veszélyezteti a pozícióját, de egyelőre Magyarország...
  • A szakmai konferenciákon ez az egyik legnépszerűbb kérdés, a tökéletes választ szinte Szent Grálként keresik a cégek. Érthető, hiszen a hírlevél a legfontosabb online marketing eszköz. Egyre elfoglaltabbak az emberek, így nem mindegy, melyik pillanatban találjuk meg őket egy új ajánlattal. A döntésb...
  • Nincs ötleted, hogy mit posztolj a Facebookon? Bizonytalan vagy, hogy miként lehetne könnyen és sok emberhez eljuttatni a céged üzenetét? Aktivitást szeretnél a Facebook-oldalon? Akár egy komoly vállalkozásról van szó, akár személyes márkaépítésről, ezek a trükkök régóta beválnak a legnépesebb közös...
  • Egyre több cég gondolkodik a TikTok kipróbálásán, de egy tévhit rendre eltántorítja őket, miszerint ez csak a tinédzserek terepe – videókészítés és célközönség szempontjából is. Pedig a felnőtt felhasználók száma növekszik – még a piaci szempontból rendkívül fontos korosztály, a 30-49 évesek körében...
  • Szuper, hogy van egy szakmai közösségi oldal, ahol mindenki csak a cégével, vállalkozásával foglalkozik, így például a munkahelyi sikerekkel is el lehet büszkélkedni. A szelfiket megunva egyre többen kapnak rá a LinkedIn világára – már több mint 750 millió a felhasználók száma –, de az új tagok előt...
  • Szuper, hogy van egy szakmai közösségi oldal, ahol mindenki csak a cégével, vállalkozásával foglalkozik, így például a munkahelyi sikerekkel is el lehet büszkélkedni. A szelfiket megunva egyre többen kapnak rá a LinkedIn világára – már több mint 750 millió a felhasználók száma –, de az új tagok előt...
  • A #linkinbio hashtaggel az Instagram felhasználói bizonyára mind találkoztak. A bejegyzések végén rendszerint ott a “link a BIO-ban” megjegyzés, mivel a kép- és videómegosztó alkalmazásban csak egy linket lehet elhelyezni – a profilok BIO-nak nevezett leírásában. Ezért ajánlunk most olyan linkgyűjtő...