Hashtag, de #miért?

#, azaz hashtag. Egyre többet látjuk az interneten. Ha valamihez kötni kellene, akkor social media, de főképp Twitter. Oké, de mi ez és mire jó? Megpróbálunk tisztázni mindent, amit a hashtag-ekkel kapcsolatban tudni érdemes. A hashtag Chris Messina találmánya, aki létre szeretett volna hozni valamit, amivel forradalmasítani tudja az internetezést, közösségi média használatot és bár […]

Tudd meg, mi kell egy jó vloghoz!

A videókészítés nagy népszerűségnek örvend az elmúlt években a világhálón, ugyanis sokan érzik úgy, hogy saját életüket megosztva, azzal szórakoztathatják vagy taníthajták nézőiket. Az arany korukat élő videómegosztó oldalakon ezért számos olyan csatornával találkozunk, akik egész egyszerűen elmesélik vagy bemutatják életük egy adott szakaszát. Mit értünk “vlogolás” alatt? A blogolás újkeletű utódjának nevezhetjük a vlogolást, […]

Podcastot akarsz indítani? Mutatjuk, mi kell hozzá

A világ legnépszerűbb streaming szolgáltatása, a Spotify óriási erőket mozgósít, hogy ne csak a zenéről, de a podcastokról is ez az alkalmazás jusson az emberek eszébe, és ott is hallgassák őket. Ez is jelzi e tartalomgyártási forma népszerűségét, a szponzorok is egyre jobban kedvelik. Így nem is meglepő, hogy sokan gondolkodnak podcast indításán, ezért mutatjuk […]

Blog indítását tervezed? Mutatjuk, hol érdemes kezdeni

Nem túlzás azt állítani, hogy az interneten kevés egyszerűbb dolog van egy blog indításánál, gondot inkább csak az okozhat, hogy hol is kezdjen bele az ember. A dilemma érthető, hiszen rengeteg blogszolgáltató kínál olyan tartalomkezelő rendszert (CMS), amelynek kezeléséhez semmilyen programozói ismeret nem szükséges. Csupán a közlésvágy, a kreativitás és a szövegírói képességek szabhatnak határt. […]

Miért legyen a vállalkozásodnak Pinterest-je?

Magyarországon rengeteg magánszemély rendelkezik Pinterest fiókkal, ugyanakkor a hazai vállalkozások elhanyagolható számban képviseltetik magukat rajta. Az oldal lehetőségekben gazdag és egyes cégek sokkal természetesebben képesek elérni a fogyasztókat itt, mint a többi közösségi platformon. A Pinterest képekből, illetve az ezt összesítő táblákból áll. Előbbiek linkként funkcionálnak, és amennyiben rákattintunk egyre, az egy oldalra vezet minket, […]

Miért használjuk a Facebook-ot üzleti célokra?

A Facebook nevű közösségi oldalt (eredeti nevén Thefacebook) 2004. február 4-én hozták létre, majd folyamatosan fordították különböző nyelvekre. Magyarországon 2008-ban indult. Azóta pedig már a világ vezető social media platformjává vált. 2017-ben elérte a 2 milliárd főt az aktív felhasználók száma, ez az érték pedig folyamatosan nő. A következő ábra a havi aktív felhasználók számának […]

Weboldal vagy Facebook oldal?

Egyre kevesebb vállalkozás engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg az online térben és kizárólag a környékbeliekre, szájról szájra terjedő ajánlásokra támaszkodjon, miközben a konkurencia a létező összes online platformot beveti az ügyfélszerzéshez. Sokakban felmerül a kérdés, hogy üzleti Facebook oldalt készítsenek, saját weboldalt vagy esetleg mindkettőt? Összehasonlításunkkal megpróbáljuk segíteni a döntést. Tulajdon Az üzleti […]

A nagy márkák és Twitter kommunikációjuk

A Twitter kék, kismadaras logója mindenki számára ismerős lehet. A Magyarországon kevésbé elterjedt közösségi oldal sokban különbözik legnagyobb vetélytársától, a Facebooktól, még ha sokan hajlamosak is a kettőt egy kalap alá venni. A Twitter alapvetően nem barátok, közeli ismerősök közötti személyes kapcsolattartás céljából készült. Ezen platformot azért hozták létre, hogy visszaigazolás kérése nélkül követhessünk híres […]

Domain hozzárendelése Blogspot-hoz

Amennyiben azt szeretnénk elérni, hogy a domainünket a böngésző címsorába beírva a blogspot-nál szerkesztett oldalunkat érhessük el, akkor a következő lépéseket kell elvégezzük: A Blogger admin felületén navigáljunk a Beállítások, majd az Alap menüpontokra, ahol kattintsunk a “+Külső URL cím beállítása a blogodhoz” linkre. A megjelenő “külső féltől származó domain beállításai” mezőbe írjuk be a […]

7 tartalommarketing eszköz, ami fejleszti vállalkozását

Bármely sikeres vállalkozáshoz szükséges egy jó tartalom marketing. Tisztába kell lenni azzal, hogy milyen befolyással lehetnek a szavak a felhasználóra. Egy szó vagy kifejezés megváltoztathatja a mondat jelentését és átirányíthatja a tartalmat egy más irányba. Lehet akár kezdő vagy szakértő, a tartalom minősége alapján lesznek látogatói, így a későbbi fogyasztói eléréséhez ezzel tisztában kell lennie. […]

Az online marketing alapjai

Az online marketing magában foglalja a web alapú hirdetést és a keresőmotor helyezést az oldala promóciójához, így az egyik leghatékonyabb és költségtakarékosabb módszer a látogatók számának emeléséhez. Mik az elsődleges módszerek online marketinghez? SEO (keresőmotor optimalizáció) PPC (pay per click: fizetés kattintásonként) Közösségi média Mindegyik módszernek megvannak a maga előnyei, tehát sok vállalkozás mindet alkalmazza. […]

Keresőmotor optimalizáció vagy tartalom marketing?

Mi a fontosabb: Tartalom marketing vagy a keresőmotor optimalizációs technikák? Úgy tűnik, sok ügynökség ugyanazt a mintát követi, és közben megfeledkezik arról, ami tényleg kereshetővé teszi a tartalmat. És itt mi a keresőmotor optimalizációról beszélünk. Azonban megvan a tartalom marketing híveinek is a saját igazuk, hiszen a keresőmotort irányító Google algoritmusok folyamatosan változnak. Az emberek […]

Bloghosting alapok

Pár évvel ezelőtt még furán néztek az emberre, ha a bloghostingról kezdett beszélni, de ma már a blog az egyik vezető promóciós és marketing eszköz, ami ráadásul könnyedén elérhető bárki számára. A blogolás olcsó és egy rendkívül hatékony mód arra, hogy kommunikáljunk másokkal, legyenek azok családtagok, ügyfelek, vagy pedig munkatársak. Kézenfekvő megoldást kínálnak az ingyenes […]