Tényleg van olyan, hogy emoji marketing? Mire jók a szmájlik egyáltalán?

Egy emberöltő sem kellett ahhoz, hogy pár tucat furcsa piktogramból több ezer emoji legyen, és meghatározzák a mindennapi kommunikációt, így az online marketinget is. Miért lett ekkora siker belőlük? Milyen hatást váltanak ki a közösségi oldalakon? Hogyan használhatók a márkaépítés során? Összefoglaljuk a legfontosabb válaszokat. Rengeteg tanulmány készült már a témában, így statisztikus legyen a […]

Mit lehet még tenni a céges LinkedIn-oldal sikeréért?

Korábban már átvettük, hogy egy céges LinkedIn-oldal esetén a bejegyzések szerkesztésekor mire kell figyelni, illetve az alapvető információk megadására is hangsúlyt helyeztünk. Ezúttal minden további praktika kerül terítékre, hiszen van még trükk az egyre népszerűbb közösségi oldal tarsolyában. Továbbra sem győzzük hangsúlyozni, hogy a LinkedIn esetében mindennél fontosabb a “Rólunk” leírás és az elérhető adatok […]

Ha már van egy jó mobilod, nem kell egy vagyont költeni a minőségi videókért

El sem kezdjük sorolni a rengeteg statisztikát, amelyek évek óta egyre meggyőzőbben bizonygatják: a közösségi oldalakon videós tartalmat kell megosztani az igazán nagy elérésért. Sokan nem lustaságból kerülik ki ezt a formátumot, hanem mert úgy gondolják, túl sokat kell áldozni a megfelelő minőségű felvételekhez. Pedig ha rendelkezünk egy minőségi okostelefonnal, a többi költség már nem […]

Kinek és miért érdemes belevágni a Pinterest használatába?

A Pinterest tipikusan az a közösségi oldal, amelyről egyre többet hallani, de a többség így sem tudja pontosan, miért és hogyan is lenne érdemes az online marketing részévé tenni. Nem feltétlenül való minden cégnek és vállalkozásnak, de akinek igen, mielőbb érdemes regisztrálnia. A statisztikák szerint kihagyhatatlan a szolgáltatás, ha a fiatal nők a célközönségünkhöz tartoznak. […]

Így lesz népszerű a céges LinkedIn-oldal

A Linkedin már eljutott arra a szintre, hogy a cégeknek ugyanúgy “kötelező” feladat jelen lenni ezen a közösségi oldalon, mint Facebook- és Instagram-oldalon kommunikálni. Nem véletlenül vásárolta fel csillagászati összegért a Microsoft, folyamatosan fejleszti a lassan 750 millió felhasználóval rendelkező szolgáltatást. Még nem telített a LinkedIn közössége, így ügyesen posztolva remek elérést és aktivitást érhetünk […]

Így lehet olyan menő egy Instagram-oldal, mint egy szép honlap

Puzzle feed – ez a kifejezés egyre népszerűbb a márkaépítés témakörében. Sok szakmában az Instagram a legfontosabb marketing felület, ezen a közösségi oldalon pedig lehetnek vizuálisan teljesen különállóak a posztok, de sokkal igényesebb a profil, ha mindegyik bejegyzés illeszkedik egymáshoz. Ezzel a trükkel – egységes formákat, betűtípusokat és színvilágot használva – ízléses összhatást kelt az […]

A statisztikák magukért beszélnek: 15 nyomós ok a LinkedIn használatára

Korábban már esett szó a LinkedIn tudatos használatának előnyeiről, hasznos trükkökkel is szolgáltunk a közösségi oldal erejének kiaknázásához. A felhasználói szám nyomós érv, de nem csak azért éri meg aktívan posztolni, mert a LinkedIn már közel 750 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ami a Facebook táborának több mint negyede. Ideje felsorolni néhány meggyőző statisztikát, hogy átérezzük, […]

4+1 tipp a sikeres YouTube csatorna beindításához

Elgondolkodott már azon, hogy saját YouTube csatornát indít vagy úgy gondolja, hogy vállalkozása híre könnyebben juthat el célcsoportjához videó formájában? A YouTube-on számos csatornát találhatunk, amelyek akár edukálnak, szórakoztatnak, termékeket reklámoznak, kényes témákat feszegetnek, szakértelmükkel segítenek vagy bármilyen kreatív vonalat képviselnek, legyen az akár vlog vagy podcast formátumú. A YouTube, a világ legnépszerűbb videómegosztó közösségi […]

Nincs fontosabb az első benyomásnál: a tökéletes Instagram bio titkai

Majd a bejegyzéseink beszélnek helyettünk – nagyobb hibát nem is követhetnénk el az Instagramon, ha így állunk az oldalunk szerkesztéséhez. Az első benyomás ugyanis mindent eldönthet, és ha keresés vagy linkelés útján jutnak el a profilunkhoz, akkor az érdeklődők nem a posztjainkkal, hanem a bemutatkozásunkkal, vagyis a bio felülettel találkoznak először. Ez a rövid leírás […]

Erről a stock fotós oldalról talán nem is hallottál, pedig főnyeremény

Ha megvan a domain és kész a honlap, jön az újabb kihívás: rendszeresen tartalommal kell ellátni a céges blogot és a közösségi oldalas felületeket is. Ehhez nem csak frappáns szövegek és figyelemfelkeltő emojik szükségesek, de megnyerő képek is, amit stock fotós oldalakról érdemes letölteni. Rengeteg minőségi szolgáltatás van a piacon, de van egy kiemelkedő köztük, […]

A lájkok nem jönnek maguktól: ezekre figyelj, ha posztolsz a LinkedInen

Már több mint 740 millió taggal büszkélkedhet a LinkedIn, így nem is csoda, hogy cégek milliói képviseltetik magukat egyre nagyobb aktivitással, a személyes profilok fellendüléséről nem is beszélve, amire a pandémia is erős hatással volt. A közösségi oldal tehát egyre nagyobb, így egyre nehezebb is kitűnni a tömegből. Ahhoz tehát, hogy a bejegyzéseink minél több […]

Mikroinfluencerek az Instagramon

Manapság nagyon divatos szakma lett az influencerré válás, akikkel a vállalatok is előszeretettel dolgoznak együtt. A közösségi média fejlődésével megannyi lehetőség nyílt vállalkozóként a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Az egyik ilyen opció az influencerekkel történő együttműködés, amelyben egy harmadik félt vonunk be a reklámozás folyamatába. Az influencerek, olyan személyek, akik a közösségi média felületekre gyártanak […]

Szuper, hogy jól írsz, de ismered a blogok technológiai titkait is?

Ugyan mit lehet elrontani egy blogon? Minden bejegyzésnek van címe és szövege, és kész. Ezt addig gondolhatjuk így, amíg el nem kezdünk aktívan blogolni, ugyanis gyorsan rájövünk: sok apróságon csúszhat el egy blog sikere, ráadásul nem csak a posztok tartalma, hanem a technológiai részletek miatt is – most utóbbi területre fókuszálunk. Ha blogunkat megmutatjuk egy […]

Indíts oldalt, avagy miért nem elég a személyes LinkedIn-profil?

A LinkedInről sokan azt hiszik, hogy csupán az álláskeresők közösségét alkotja, pedig az elmúlt években elképesztő fejlődésen ment keresztül – mind a szolgáltatásait, mind a felhasználók számát tekintve. Ezért már nem csak jelen lenni érdemes, de a személyes profil mellett vállalkozásunk oldalaként is rendkívül hasznos aktívnak lenni a LinkedInen. Mutatjuk, hogy milyen előnyei vannak. A […]

Ezekre figyelj, ha csak az Instagramon blogolnál!

Miért is érné meg kizárólag az Instagramon blogolni? A kétkedőknek ezt a kérdést rögtön megválaszoljuk, majd megosztunk néhány fontos tippet ahhoz, hogy a céljainkat szolgáló közösséget alakítsunk ki a fotó- és videómegosztásra szakosodott közösségi oldalon. A kizárólag instagramos blogolás létjogosultságával talán mindannyian találkoztunk, méghozzá a Facebookon: egyre elterjedtebb, hogy az influenszerek csak egy automatikus megosztást […]