Online marketing

Az online marketing nem csak a vállalatok számára lehet fontos. Egy nonprofit szervezetnek, vagy egy magánszemélynek is lehet szüksége online marketingre. Éppen ezért adunk hasznos információkat a témában, többek között a social media, a blogindítás és működtetés vagy az email marketing területein. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy szüksége van online marketingre is ahhoz, hogy elérje üzleti céljait. Legyen szó több milliárdos forgalmú cégről vagy olyanról, amelyiknek a forgalma csak pár millió…

  • A Pinterest lassan félmilliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet, ebből több mint egymillió magyar. A 20-as és 30-as éveiben járó nők körében kiugró a népszerűsége, ilyen célközönséggel kihagyhatatlan a használata. Óriási potenciál van tehát a közösségi oldalban, de egy webshop ebből hogyan profitá...
  • Ezt érdemes tudni a magyar fiatalok online szokásairól
    Informatikai alapokOnline marketing
    A Be Social közösségi média ügynökség tanulságos kutatást készített “A Magyar Tinik a neten 2021” címmel. A tinédzserek és a húszas évei elején járó fiatalok töltötték ki a kérdőívet, az így nyert statisztikák rendkívül értékesek lehetnek olyan cégeknek, amelyek célközönségét képezi a 15...
  • Ha egy cég aktív a közösségi média legnépszerűbb felületein, akkor – az érdeklődők honlapra és webshopra terelése, és ezzel együtt a konverzió mellett – a legfontosabb célja a minél nagyobb elérés. Ahhoz, hogy a vállalkozás üzenete, terméke vagy szolgáltatása minél több emberhez eljusson, ügyesen és...
  • Az Instagram sztori funkciója a hagyományosnál közvetlenebb kommunikációra ad lehetőséget, így a sikere nem meglepő: már több mint 500 millió felhasználó minden nap nézegeti a 24 órán belül eltűnő történeteket. Ebből egyre nagyobb előnyt lehet kovácsolni, ha kihasználjuk a Insta-sztori folyamatos fe...
  • Nincs ötleted, hogy mit posztolj a Facebookon? Bizonytalan vagy, hogy miként lehetne könnyen és sok emberhez eljuttatni a céged üzenetét? Aktivitást szeretnél a Facebook-oldalon? Akár egy komoly vállalkozásról van szó, akár személyes márkaépítésről, ezek a trükkök régóta beválnak a legnépesebb közös...
  • Az Európai Unió szerzői jogi reformja júniusban lépett életbe, és rögtön éreztette hatását. Az új irányelvek – amelyek a magyar szerzői jogi törvény (Szjt.) módosításával együtt érvényesek – következményeként sok Facebook-oldalnál eltűntek a megosztott linkekhez tartozó előnézeti – thumbnail – képek...
  • Megírtunk egy szuper blogbejegyzést? Közzé is tettük a honlapon? Szuper, de ezzel messze nincs vége a munkának, ugyanis rengeteg trükkel lehet még növelni az olvasottságot. 1, Bónusz vendégposzt Ha egy szakmai blog komolyan gondolja a fejlődést, érdemes gondolkodnia vendégszerző alkalmazásában. Egy...
  • A TikTok, videós tartalmat gyártó alkalmazás pályafutása felfelé ívelő karriert futott be az elmúlt pár évben. Különösképpen, a 2020-as évet muszáj kiemelnünk, hiszen a megszokottnál több tartalmat kínált a szórakozni vagy kikapcsolódni vágyó nézőknek és megannyi lehetőséget biztosított a kreatív ké...
  • A márka több, mint egyszerű név és logó
    Online marketingVállalkozás
    Amikor meghalljuk a márka kifejezést, a legtöbbünknek valamely nagy multinacionális vállalat emblémája jelenik meg gondolatban, mint például a Coca-Cola, Nike vagy Volkswagen. Ezek a logók már bevésődtek számunkra és nemcsak akkor tudjuk felismerni őket, ha teljes egészében látjuk, hanem nagyon sok...
  • Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a szakmai ismertség és elismertség egyik alapjává vált a LinkedIn, szinte minden hivatás esetében. Itt bátran dicskedhetünk a sikerekkel, és persze kapcsolatokat építhetünk, de egyszerű posztolással és üzenetváltásokkal még nem lehet kihozni a maximumot az egyre...
  • Főként a fiatalok érdekében a Facebook és az Instagram alkalmazásában is megjelenik a lájkok eltüntetésének lehetősége. Komoly pszichológiai nyomástól lehet ezzel megszabadulni, de nagy kérdés: céges profilok esetében érdemes-e bekapcsolni ezt a funkciót? Mi változhat, ha élünk a lehetőséggel? Hamar...