Mikroinfluencerek az Instagramon

Manapság nagyon divatos szakma lett az influencerré válás, akikkel a vállalatok is előszeretettel dolgoznak együtt. A közösségi média fejlődésével megannyi lehetőség nyílt vállalkozóként a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Az egyik ilyen opció az influencerekkel történő együttműködés, amelyben egy harmadik félt vonunk be a reklámozás folyamatába. Az influencerek, olyan személyek, akik a közösségi média felületekre gyártanak […]

Szuper, hogy jól írsz, de ismered a blogok technológiai titkait is?

Ugyan mit lehet elrontani egy blogon? Minden bejegyzésnek van címe és szövege, és kész. Ezt addig gondolhatjuk így, amíg el nem kezdünk aktívan blogolni, ugyanis gyorsan rájövünk: sok apróságon csúszhat el egy blog sikere, ráadásul nem csak a posztok tartalma, hanem a technológiai részletek miatt is – most utóbbi területre fókuszálunk. Ha blogunkat megmutatjuk egy […]

Indíts oldalt, avagy miért nem elég a személyes LinkedIn-profil?

A LinkedInről sokan azt hiszik, hogy csupán az álláskeresők közösségét alkotja, pedig az elmúlt években elképesztő fejlődésen ment keresztül – mind a szolgáltatásait, mind a felhasználók számát tekintve. Ezért már nem csak jelen lenni érdemes, de a személyes profil mellett vállalkozásunk oldalaként is rendkívül hasznos aktívnak lenni a LinkedInen. Mutatjuk, hogy milyen előnyei vannak. A […]

Ezekre figyelj, ha csak az Instagramon blogolnál!

Miért is érné meg kizárólag az Instagramon blogolni? A kétkedőknek ezt a kérdést rögtön megválaszoljuk, majd megosztunk néhány fontos tippet ahhoz, hogy a céljainkat szolgáló közösséget alakítsunk ki a fotó- és videómegosztásra szakosodott közösségi oldalon. A kizárólag instagramos blogolás létjogosultságával talán mindannyian találkoztunk, méghozzá a Facebookon: egyre elterjedtebb, hogy az influenszerek csak egy automatikus megosztást […]

Legyünk őszinték és ne vállaljunk el mindent – a szponzorált posztok 2 aranyszabálya

Az influenszerek sem tökéletesek, de két hibát semmiképp sem szabad elkövetniük: eltitkolni, hogy szponzorált tartalmat tesznek közzé és elvállalni minden felkérést, amely pénzt hoz a konyhára. Pár egyszerű szabályt kell követni, hogy mindenki jól járjon, főként hosszú távon. A véleményvezér szó is jelzi: az Instagram, a YouTube, a Facebook és egyéb közösségi oldalak legnépszerűbb szereplőinek […]

Tegyünk rendet: melyik közösségi oldal mire jó?

Alapvetés, hogy bármilyen vállalkozásnak jelen kell lennie a közösségi médiában, méghozzá aktívan. Kérdés viszont, hogy melyik oldalt válasszuk, hiszen túl nagy a kínálat. Érdemes tehát tisztában lenni azzal, hogy milyen céllal, hol érdemes posztolni és hirdetni. Górcső alá vesszük a leghasznosabb helyeket. Instagram A legdinamikusabban gyarapodó közösségi oldal – nem csak a felhasználók számát nézve, […]

Ha már a Facebookon élünk, legalább tegyük biztonságban!

Bár a tinédzserek és a huszonévesek körében már inkább az Instagram a menő, az idősebb generációk számára a közösségi média főként a Facebookot jelenti. Magyarországon is milliók digitális életének legfontosabb helye az oldal, ahol rengeteg adatot osztunk meg magunkról. Vajon biztonságosan tesszük ezt? – ez egy rendkívül fontos kérdés, gondoljunk csak bele: állás- és társkeresés […]

Milyen programot válasszunk, ha pénzt kérnénk a hírlevélért?

Fizetős híroldalak, fizetős hírlevelek – akár tetszik, akár nem, ez lesz a tartalomszolgáltatás jövője. Vagy inkább ez a jelene, hiszen már nincs olyan komoly online újság, amely ne kínálna exkluzív tartalmakat támogatói körének. Talán a hírlevelek kapcsán kevésbé ismert az előfizetői modell, de gondoljunk bele: nem kell a közösségi oldalakat, blogokat és különböző szájtokat figyelni […]

TikTok, avagy szórakozás és üzlet egyaránt

Pár évvel ezelőtt új közösségi média platform robbant be a köztudatba, amely legelőször a tinédzsereket szólította meg célközönségül. Mára az egyik legnépszerűbb közösségi média felületté nőtte ki magát a TikTok. Mi a TikTok? A Tiktok egy 2016-ban megjelent, kínai tulajdonos kezében lévő videómegosztó felület, a YouTube-hoz hasonlóan. 2017-ben belépve a nemzetközi piacra, rövid időn belül […]

E-mail marketing – az inbound marketing egyik eleme

A marketing jelenléte egy vállalat életében számottevő lehet, hiszen segítségével megszólíthatóak a potenciális fogyasztók vagy ügyfelek. Jó néhány marketing stratégia közül választhatunk, a lényeg, hogy illeszkedjen a cég profiljához és rajta keresztül jól tudjuk megközelíteni a jövendőbeli vevői kört. Az online marketing fejlődésével pár éve újabb stratégiai irányzatokat ismerhettünk meg, mint például az inbound marketing. […]

Miért a hírlevél a legfontosabb online marketing-feladat?

Sok közösségi oldalon lehet végtelen számú lájkolónk és követőnk, mindez akkor sem ér annyit az online népszerűsítés terén, mint ügyfeleink elérhetőségének listája, és a segítségével küldött hírlevelek. “Miért is értékesebb a hírlevél, mint a Facebook vagy az Instagram? Nagyon sok embert elérek!” – gondolhatják cégvezetők a felvetés kapcsán. Ha így vélik, valószínűleg vagy nem próbálták […]

Így erősítheted a blogod a közösségi médiában

Bármilyen célt is szeretnénk elérni egy blog indításával, fontos minél nagyobb olvasótábort építeni. Ehhez elengedhetetlen a közösségi média erejének kihasználása, adunk is pár tippet a leghasznosabb oldalakhoz. A Facebook még menő? A fenti kérdés abszolút jogos, hiszen a tinédzserek és huszonévesek szinte az Instagramon élik az életüket. Már a harmincas korosztály is kezd kiábrándulni a […]

Miért érdemes saját weboldalon blogolni?

Rengeteg remek és ingyenes blogszolgáltató létezik, de használatuk megannyi hátránnyal jár a saját weboldalon indított blog előnyeivel szemben. A legfontosabb érveket sorakoztatjuk fel a céges vagy személyes honlapon történő blogolás mellett. Mi döntünk a fejlesztésről Mielőtt elkezdenénk az írást, fontos észben tartani: ha egy blogszolgáltatót választunk, nem mi döntünk a blogunk sorsáról. Bármilyen átalakítás történik […]

Véleménykezelés a közösségi médián

A közösségi oldalak – bár funkciójukat tekintve nem kifejezetten erre lettek tervezve – napjainkban a legnagyobb olyan platformok, ahol bárki bármit büntetlenül és cenzúrázatlanul állíthat. A negatív vélemények, zaklatások ellen tulajdonképpen nem létezik bevált recept, hiszen az internet világa a hivatalos szervek hatalmán felül áll. Mások véleménye – akárhogy is bizonygatnánk az ellenkezőjét – igenis […]

Hashtag, de #miért?

#, azaz hashtag. Egyre többet látjuk az interneten. Ha valamihez kötni kellene, akkor social media, de főképp Twitter. Oké, de mi ez és mire jó? Megpróbálunk tisztázni mindent, amit a hashtag-ekkel kapcsolatban tudni érdemes. A hashtag Chris Messina találmánya, aki létre szeretett volna hozni valamit, amivel forradalmasítani tudja az internetezést, közösségi média használatot és bár […]