Online marketing

Az online marketing nem csak a vállalatok számára lehet fontos. Egy nonprofit szervezetnek, vagy egy magánszemélynek is lehet szüksége online marketingre. Éppen ezért adunk hasznos információkat a témában, többek között a social media, a blogindítás és működtetés vagy az email marketing területein. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • A TikTok már kihagyhatatlan tényező a közösségi médiában, a vállalkozásoknak is fontos fent lenniük a videós alkalmazáson. A céges TikTok-oldal beindításához már adtunk is útmutatást, illetve néhány tippel is szolgáltunk a sikeres stratégiához. Most a Sprout Social gyűjteményéből válogatunk, ugyanis...
  • Tartalommarketing nélkül szinte lehetetlen márkát építeni – ezt eredményezte a közösségi oldalak népszerűsége. A posztolás sosem állhat le, így sok bejegyzés után felmerülhet a kérdés: hol nyerhetünk még ihletet? A téma talán legismertebb szakértője, Neil Patel ehhez nyújt igazi kincsesládát: egy bl...
  • Mindenki a TikTokot másolja. A kínai videós alkalmazás villámgyors világsikerét a YouTube és az Instagram is kénytelen volt kopírozni. A YouTube Shorts kapcsán már jeleztük, hogy milyen módszerrel érdemes alkalmazni, most pedig az Instagram Reels következik: cikksorozatunkban a leginkább bevált tipp...
  • Megfelelő gyakoriság és időzítés – e két tényezőn is múlik a siker, vagyis a lehető legnagyobb elérés és a legtöbb reakció (lájk, komment, megosztás, stb.) a közösségi oldalakon. Korábban már részletesen megvizsgáltuk, hogy a Facebookon, az Instagramon és a LinkedInen milyen sűrűn érdemes posztolni,...
  • Egy Instagram-poszt két részből áll: vizuális és szöveges tartalom. Természetes, hogy a fotók és a videók kerülnek középpontba, de nem érik el a kívánt hatást, ha nem szentelünk figyelmet a bejegyzés szövegére is. Erre figyelmeztet a Social Media Examiner, így sorba is vette a legjobb szövegírói tip...
  • A Facebook felhasználóinak száma esni kezdett, az elérési mutatói pedig kiábrándítóak; a TikTok ugyan kezd berobbanni, de bizonyos korosztályoknál egyelőre nem törte át a gátat; a LinkedIn és a Pinterest is egyre népszerűbb, de még nem világsiker. Mi következik ebből? Személyes vagy céges márkaépíté...
  •   Bizonyára találkoztatok már olyan képekkel Facebook- és Instagram-oldalunkon, amelyen ügyfeleink viselik a menő Rackhost pólókat. Nem véletlenül, hiszen egy márka értékét és hitelességét az elégedett vásárlók növelik leginkább – különösen azok, akik még ezt világgá is kürtölik a közösségi méd...
  • A Facebook rendelkezik a legtöbb magyar felhasználóval, az algoritmusa pedig a videókat mutatja meg a legtöbb embernek. A videók így lényegében az online marketing bástyáivá váltak a közösségi oldalon. Hogyan lehet kiaknázni a bennük rejlő potenciált? Miként maximalizálható az elérés és a konverzió?...
  • Tartalommarketing nélkül szinte lehetetlen márkát építeni – ezt eredményezte a közösségi oldalak népszerűsége. A posztolás sosem állhat le, így sok bejegyzés után felmerülhet a kérdés: hol nyerhetünk még ihletet? A téma talán legismertebb szakértője, Neil Patel ehhez nyújt igazi kincsesládát: egy bl...
  • Kétféle közösségi oldal létezik: amelyen kötelező jelen lenni és amelyen ajánlott. Utóbbi kategóriába tartozik a Magyarországon is egyre népszerűbb Pinterest, de női célközönség esetén már inkább a kihagyhatatlan jelző illik rá. Sok cégnek tehát kifizetődő lenne itt is posztolni, viszont nem annyira...
  • A hírlevél egy rendkívül értékes online marketing eszköz, a legnépszerűbb szakmai közösségi oldalon különösen. A LinkedIn-hírlevél indításának kezdő lépéseit már megmutattuk, ezúttal pedig Neil Patel rendkívül hasznos blogbejegyzése alapján adunk pár tippet ahhoz, hogy minél több feliratkozónk legye...
  • Mindenki a TikTokot másolja. A kínai videós alkalmazás villámgyors világsikerét a YouTube és az Instagram is kénytelen volt kopírozni. A YouTube Shorts kapcsán már jeleztük, hogy milyen módszerrel érdemes alkalmazni, most pedig az Instagram Reels következik: cikksorozatunkban a leginkább bevált tipp...

Szakértői Cikkeink

Mutass még