« Vissza

Így lesz profi a névjegy az e-mail végén

E-mail

Üzleti email csomagjaink

A márkaépítés talán leginkább alulértékelt része az e-mailek aláírása. Az üzenetek végén megjelenő névjegy – már ha rendelkezünk ilyennel – elég sokat elmond az igényességről. Az ügyfelek és kollégák sűrűn találkoznak vele, így a megítélésünk ezen is állhat vagy bukhat, főként ha nincs személyes ismerettség a címzettekkel. Gyorsan készíthetünk egy profi digitális szignót, mutatjuk hogyan!

Az “email signature” kifejezésre keresve rengeteg oldalt listáz a Google, tengernyi szolgáltatás kínál ingyenes és fizetős sablonokat (pl.: HubSpot, WiseStamp, Newoldstamp, Si.gnatu.re). A díjmentes verziókat egyáltalán nem ajánljuk, többnyire amatőr megjelenésűek, ráadásul nem kell egy vagyont elkölteni, hogy bizalomkeltő névjegyet szerkesszünk. Erre az egyik legjobb példa kedvenc oldalunk, a Mysignature.io.

Remek dizájn, gyerekjátéknak tűnő szerkesztés, több mint 80 féle közösségi médiás ikon, saját fotó és logó felhasználása, klónozási és megosztási lehetőség – címszavakban először ezekkel a jellemzőkkel találkozunk a gazdag sablonkínálat tesztelésekor. Szintén fontos hívószó a kompatibilitás, hiszen többek között a Gmail, az Outlook, az Apple Mail, a Yahoo Mail, a Thunderbird és az Office 365 rendszerébe is beépíthetők az itt készített aláírások, akár “Ctrl C + Ctrl V” technikával, akár HTML-kóddal. Akármelyik e-mail szolgáltatásnál szeretnénk használni, magyarázó videót és leírást kapunk a felhasználás lépéseiről.

A sablonok válogatásánál több kategória közül lehet választani, így “barátságos”, “professzionális”, “modern”, “elegáns” és “kreatív” névjegyek sablonjait is listázza az oldal, illetve külön átnézhetők az ingyenes megoldások is. Bőséges a választék, így ha fizetünk a szolgáltatásért, nehéz nem találni megfelelő sablont. Ha kiválasztottuk a legszimpatikusabb alapot, kezdődhet a szerkesztés. Haladjunk is sorban a funkciókkal:

General

Itt adhatjuk meg a legfontosabb információkat, mint például a név, a cégnév, a pozíció, az e-mail cím, a telefonszám, a weboldal, stb.

Images

Itt tölthetjük fel a használni kívánt profilképeket és a logókat, amelyek aprólékosan szerkeszthetők is.

Social

Itt választhatjuk ki, hogy milyen közösségi oldalas profilok megjelenését és linkelését szeretnénk megkapni a névjegyen, ehhez csak a megfelelő részre kell másolni a felhasználónevet vagy az oldal linkjét.

Addons

Itt választható ki a közösségi médiás ikonok stílusa, színe, mérete és formája. Ezen felül egyéb ikonok kínálatát is itt nézhetjük át, amelyeket rengeteg célra lehet használni – például egy naptár ikon mellé beírt kedvcsináló szöveggel linkelhetjük az időpontfoglalási lehetőséget, vagy mondjuk a lejátszás ikon mellé illeszthetjük egy kiemelten fontos YouTube-videó elérhetőségét. Itt lényegében csak az igényeink és kreativitásunk szab határt. Itt még nincs vége, hiszen bannereket is beállíthatunk, amelyek szintén linkelhetnek például egy honlapra. Ehhez egy Canva segítségével készült grafika is elég lehet, vagy egy nagyobb logó is.

Jöjjön az ára: egyszeri fizetéssel 29 dollárért 24 óráig szerkeszthető egy névjegy, ennyit abszolút megér a lehetőség, ha viszont úgy gondoljuk, hogy később még módosítanánk, akkor érdemes a havi utalást választani, ami már 4 dollártól indul. Az előfizetői díj függ attól is, hogy mennyi névjegyet szeretnénk kezelni, hiszen cégek is használhatják a munkatársak egységes aláírásához.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek