« Vissza

Hogyan lehet minél több Instagram-követőt szerezni? – 2. rész

Online marketing

A Facebook felhasználóinak száma esni kezdett, az elérési mutatói pedig kiábrándítóak; a TikTok ugyan kezd berobbanni, de bizonyos korosztályoknál egyelőre nem törte át a gátat; a LinkedIn és a Pinterest is egyre népszerűbb, de még nem világsiker. Mi következik ebből? Személyes vagy céges márkaépítésre továbbra is az Instagram a legjobb választás! 2022-ben különösen fontos ezen az alkalmazáson közönséget és közösséget építeni. Hogyan lehet sok követőnk az Instagramon, akár rövid időn belül? Erre keressük a választ új cikksorozatunkban – tele hasznos, gyakorlati tippekkel. Az első rész után jöjjön a folytatás.

 

6, Időzítsük a posztokat

 

Ne akkor dolgozzunk, amikor érdemes posztolni, inkább időzítsük a bejegyzéseket. Ehhez a Meta a Creator Studio és a Business Suite oldalakat is segítségként kínálja. Más szolgáltatást is igénybe vehetünk, akár extra funkciókért is (pl.: időzített komment). Ilyen megoldásokat kínál a Later, a Buffer, a Hootsuite, a Sprout Social, az Agorapulse és még rengeteg hasonló oldal.

 

Ezzel a módszerrel már jó előre készülhetünk bejelentésekre, ünnepekre, stb. – így biztos nem felejtünk el posztolni a legfontosabb időpontokban.

 

7, Csak releváns hashtageket használjunk

 

Az Instagram nemrégiben csavart egyet az algoritmusán, ami fontos változást hozott: már nem hoz plusz elérést és aktivitást, ha kihasználjuk a maximális számú, 30 hashtaget. Eddig is erősen ajánlott volt kizárólag releváns hashtageket használni a bejegyzések szövegében,, de most már felesleges is olyanokat beírni, amelyek szorosan nem kötődnek a poszt témájához.

 

Ha nem releváns hashtageket használunk, akkor nem a célközönséget találjuk meg, illetve a hashtag alapján a profilunkra találó érdeklődőket csalódás éri.

 

8, Kürtöljük világgá

 

Ha már fent vagyunk az Instagramon, ne csak erre az alkalmazásra bízzuk a sikert. A többi közösségi médiás profilon is osszuk meg az új elérhetőséget. Exkluzív tartalmak ígéretével, hirdetéssel vagy más marketing módszerrel érjük is el, hogy az Instagramon is kövessenek minket.

 

Természetesen minden más online felületen is érdemes linkelni az Instagram-oldalt. E-mail névjegyben, hírlevélben, honlapon, stb. – mindenhol jelenjen meg!

 

9, Poszt beágyazása a blogon

 

Weboldalunkon a profil népszerűsítését ne csak egy Instagram-logóval ellátott linkkel intézzük el. A blogunk bejegyzéseiben ágyazzunk be posztokat az Instagram-oldalunkról. Az a leghatásosabb, ha egy galériát osztunk meg, hiszen ez interaktív tartalom, így jóval értékesebb, mint egy átlagos fotó vagy videó.

 

10, Felhasználói tartalom

 

Nem szükséges az összes posztot nekünk készíteni, sőt! A minőségi, saját tartalom is erős, de még ütősebb a felhasználói tartalom! Márkaépítés szempontjából mindennél többet érnek azok a bejegyzések, amelyekkel az elégedett ügyfelek maguktól reklámozzák a termékünket vagy szolgáltatásunkat.

 

Az online marketing legjobb ár-érték arányú eszközéről van szó, épp ezért cikksorozatot szenteltünk a témának a Rackhost Tudásbázison, ide kattintva hasznos tippeket talál

Kapcsolódó cikkek