« Vissza

Placement: Hirdetés hagyományos honlapokon

Google

A Google hirdetési rendszerében a beállított kulcsszavak lehetővé teszik, hogy hirdetéseink megjelenjenek a keresési eredmények mellett, ha valaki a Google használatával, vagy más keresőoldalon rákeres valamire. Azonban a kulcsszavakkal azt is lehetőség van elérni, hogy a hirdetés bármilyen más weboldalon is felbukkanhasson az interneten, többek között a YouTube-on is. Ezeket az oldalakat nevezzük placementeknek.

Példa Google Display hirdetésre

A placement lehet egy egész weboldal, vagy csak egy adott része a honlapnak. Ezeknek az oldalaknak az összességét nevezi a Google Display Networknek.

A Google automatikusan meg tudja határozni, hogy hol jelenjenek meg ezek a hirdetések, mivel képes összepárosítani az általunk megadott kulcsszavakat a Display Networkben levő honlapok témájával, ezáltal csak releváns oldalon jelenik meg a hirdetésünk. Ha szeretnénk nagyobb befolyást gyakorolni a folyamatra, akkor saját kezűleg is ki tudjuk választani a placementeket, amennyiben ezt a hirdetési formát választjuk.

Amennyiben Google Ads hirdetésekkel kapcsolatban további információkra van szüksége, Tudásbázisunk Ads szócikkei alatt egyéb érdekességeket is talál.

Kapcsolódó cikkek