Ads
A Google Ads szolgáltatás az egyik kulcseleme lehet a vállalkozásunk online marketingjének. Hasznos és érdekes információkat, útmutatókat adunk az itt található bejegyzésekben a Google Ads működéséről, használatáról, eszközeiről, valamint lehetőségeiről. További információkért olvassa el a cikkeket!
-
]Az online marketing magában foglalja a web alapú hirdetést és a keresőmotor helyezést az oldala promóciójához, így az egyik leghatékonyabb és költségtakarékosabb módszer a látogatók számának emeléséhez. Mik az elsődleges módszerek online marketinghez? SEO (keresőmotor optimalizáció) PPC (pay per cl...
-
Amennyiben honlapunkat Google Ads kampány segítségével is népszerűsítjük, úgy rendkívül fontos, hogy összekapcsoljuk az Analytics fiókunkkal. Abban az esetben ugyanis, ha nincs meg ez a kapcsolat, úgy minden a kampányból érkező forgalom organikus látogatásnak fog látszani, ami jelentősen torzítja ad...
-
A Conversion Optimizer célja az, hogy a lehető legtöbb konverziót (egy hirdetésre való kattintást valamilyen hasznos tevékenység követ, például vásárlás, vagy feliratkozás a hírlevélre) szerezze meg nekünk, a CPA céljainkhoz igazodva. Ahelyett, hogy a kattintásokra (CPC), vagy a benyomásokra (CPM) f...
-
A csoportokban levő kulcsszavak segítenek a Google-nek, hogy olyan releváns oldalakon jelenítsék meg a hirdetést, amit a potenciális ügyfelek is látogatnak. Ha követjük a következő irányelveket, akkor nem fog problémát okozni kulcsszavaink minősége: olyan kulcsszavakat válasszunk, amik kapcsolódnak...
-
Egy hirdetés pozíciója alatt azt a sorrendet értjük, ahogy a hirdetés megjelenik az oldalon, más hirdetésekhez viszonyítva. Nyilván az a legelőnyösebb, ha a hirdetésünket előkelő helyen jegyzik, hiszen így valószínűleg több potenciális vásárló fogja látni. Az „Ads” fülön meg tudjuk nézni egy adott h...
-
Az általunk feladott hirdetések a Google Display Network-ben jelennek meg, ami több millió honlapot, videót és alkalmazást tömörít. A Display Network-be tartozó oldalak a Google partnerei, ami lehetővé teszi, hogy Ads hirdetéseink megjelenjenek ezeken a felületeken. Ahhoz, hogy megismerjük az Ads mű...
-
A Google hirdetési rendszerében a beállított kulcsszavak lehetővé teszik, hogy hirdetéseink megjelenjenek a keresési eredmények mellett, ha valaki a Google használatával, vagy más keresőoldalon rákeres valamire. Azonban a kulcsszavakkal azt is lehetőség van elérni, hogy a hirdetés bármilyen más webo...
-
Minden alkalommal, amikor valaki rákeres valamire a Google-ben, az Ads lefuttat egy úgynevezett aukciót, amely segítségével meghatározza, hogy mely hirdetések jelenjenek meg a találati oldalon, és azt is, hogy milyen sorrendben. Ahhoz, hogy a hirdetéseink belekerüljenek ebbe az aukcióba, először el...
-
Az Ads a Google internetes hirdető felülete, melynek segítségével könnyebben találhatnak rá a potenciális ügyfelek cégünk honlapjára. Az Ads olyanok számára is kiváló lehetőséget kínál, akik nem rendelkeznek a szükséges forrásokkal vagy idővel, hogy új ügyfeleket szólítsanak meg. Az Ads lehetővé tes...
-
Előfordul, hogy egy kattintás többet ér nekünk, ha egy mobil eszközről érkezik. Az ajánlatunk finomhangolásával elérhetjük, hogy hirdetéseink a számunkra legkedvezőbb helyeken jelenjenek meg. Kampányok és csoportok finomhangolása A haladó kampányban (Enhanced Campaign) kedvünk szerint növelhetjük, v...
-
A CPA lehetővé teszi, hogy mi magunk határozzuk meg, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy egységnyi konverzióért, vagyis az olyan esetekért, amikor a kattintást valamilyen hasznos tevékenység követi, például vásárlás vagy feliratkozás a hírlevélre. A CPA része a Conversion Optimizer funkcióna...
-
Az ajánlat és a Quality Score nagyban függ attól, hogy milyen típusú kampányt akarunk indítani. Ha a kulcsszóorientált hirdetésekre helyezzük a hangsúlyt, akkor az ajánlatunk a kattintásonként felmerülő maximális költséget jelenti. Tehát ha valaki rákattint a hirdetésünkre, akkor az ajánlatunkban me...