« Vissza

Ezért fontosabb most az e-mailek névjegye, mint valaha

E-mail

Gondoljunk bele: mennyivel szívesebben kattintunk linkre e-mailen keresztül, mint a közösségi oldalakon. Ha egy e-mail bizalmat és szakértelmet sugárzó, linkkel rendelkező névjeggyel végződik, még szívesebben kattintunk. Ezt a forgalomterelő módszert a többség alábecsüli, pedig egy honlap így is növelheti az igényes és fizetőképes látogatók számát. Ha ez nem lenne elég egy ütős szignó elkészítéséhez – ami egyébként nem bonyolult –, felsorakoztatunk még néhány érvet az e-mail névjegy mellett.

 

Személyes kommunikáció

 

A közösségi média mindenkinek szóló, személytelen kommunikációja helyett egy e-mail személyes kommunikációt sugall. Még akkor is, ha egy hírlevelet küldünk a címzetteknek, hiszen mindenki a saját e-mail fiókjában találkozik vele. Ha pedig egy személyesebb üzenet végén kapnak profi felhívást a kapcsolatfelvételre vagy a továbbküldésre, akkor nagyobb eséllyel nyerünk kattintásokat is.

 

Az első benyomás

 

Ha ismeretlenül küldünk e-mailt, akkor a szöveg mellet egy eszköz van jó első benyomást kelteni: minőségi névjeggyel. Sokan nem élnek ezzel a lehetőséggel, így már önmagában azzal is ki lehet tűnni a tömegből, ha ízléses dizájnt kap a digitális szignó. Ráadásul a névjegyek bannerként is működhetnek, így bármilyen aktuális ajánlatra fel lehet hívni a figyelmet, ami szintén professzionális benyomást kelt.

 

Több mint 4 milliárd ember elérése

 

Ha azzal indokoljuk a profi közösségi médiás jelenlétet, hogy potenciálisan több milliárd felhasználót érünk el, akkor miért nem gondozzuk az e-mailes megjelenésünket is? Az e-mailező emberek száma folyamatosan nő, 2023-ra már várhatóan bőven több mint 4 milliárd embernek lesz e-mail fiókja. Potenciálisan ennyi embernek üzenhetünk, és egy profi névjegy segítségével minden alkalommal látni fogják a logónkat és az elérhetőségeinket, bannert használva pedig a legfontosabb üzeneteinket is.

 

Személyre szabott hirdetés

 

A névjegyes bannerek egyediek is lehetnek, vagy legalábbis néhány változatot érdemes készíteni, többféle üzenettel. Minden üzenethez kiválasztható egy-egy célközönség, amelynek tagjai a megfelelő bannerrel kapják meg az e-mailjüket. Tudtok ennél jobb ingyenes és targetált hirdetési lehetőséget?

 

Érdemes egységes arculatot adni a dolgozók névjegyeknek a céges e-mailekben. Minél több alkalmazottja van egy cégnek, annál több ilyen személyre szabott reklámozási lehetősége is. Minden pozíció esetében más-más üzenet lehet fontos, így ennek megfelelően lehet egyedi bannereket adni a különböző beosztású kollégák aláírásaihoz.

 

Márkahűség kialakítása

 

Az Adestra kutatása szerint az Egyesült Államokban az e-mailt használó emberek 70 százaléka számára szimpatikusabbak azok a cégek és emberek, akik e-mailben kommunikálnak velük. Ez a magas preferencia nemzetközi trend is, vétek lenne nem élni a lehetőséggel. A márkahűség kialakítása pedig még hatékonyabb lesz, ha a márka üzenetét és stílusát az e-mailek névjegyei is jelképezik.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek