Bármely sikeres vállalkozáshoz szükséges egy jó tartalommarketing. Tisztába kell lenni azzal, hogy milyen befolyással lehetnek a szavak a felhasználóra. Egy szó vagy kifejezés megváltoztathatja a mondat jelentését és átirányíthatja a tartalmat egy más irányba. Lehet akár kezdő vagy szakértő, a tartalom minősége alapján lesznek látogatói, így a későbbi fogyasztói eléréséhez ezzel tisztában kell lennie. Nap mint nap, a marketingesek 60%-a hoz nyilvánosságra legalább 1 darab új információt. Akkor ez azt is jelentheti, hogy szükségszerűen hatékony a tartalom? Szerencsére marketing eszközök tucatjai állnak rendelkezésre, amik fejleszthetik tartalmát. Tekintse meg ezeket!
1) Evernote
A marketingesek túlnyomó része a tartalom rendszerezését célozza meg legelőször munkája során. Ekkor jön el az a pillanat, mikor az Evernote hozzájárul a munkához. Első ránézésre egy egyszerű rendező és archiváló eszköznek tűnhet, de ez ennél sokkal több. Létrehozhat jegyzeteket, teendő listát, egy könyvtárat a közösségi média frissítéseivel kapcsolatos ötletekből, de akár közösségi média naptárat is vezethet.
2) Feedly&Buzzsumo
Gondolt már egy olyan eszközre, ami tartalmazza az összes szükséges információt a kedvenc blogjáról, hír portáljáról, online magazinjából? Ez a nagyszerű eszköz segít a trendek, a legtöbbet megosztott és legnyilvánvalóbb tartalmak nyomon követésében, és még a tartalom létrehozásában is segít. A Feedly kombinálja a közösségi média automatizációs eszközt, a Buffer-t is.
3) Glisser
A szavaknak mindig is nagy erejük volt a felhasználók felett, de a képek és a videók később bizonyították, hogy egy összetett hatással rendelkeznek. Ahogy valószínűleg tudja az iskolából, sokkal könnyebb olyasmire visszaemlékezni, amit látott, mint amit leírt. A Glisser lehet, hogy a legjobb barátja lesz. Ennek több előnye is van, beleértve annak lehetőségét, hogy feltöltheti Keynote vagy PP prezentációit, vagy megtekinthet példa diákat, like-okat gyűjthet, twitter feed-et és közönségi szavazást helyezhet el diáin. Ha egy tagként szeretne csatlakozni diáihoz, akkor csak be kell ütni a fő prezentációs kódot vagy URL-t az okostelefonjába.
4) Trello
Ez a platform olyan, mint egy all-inclusive menü. Itt kitervelheti heti tartalmát, beleértve a megjegyzéseket és kommenteket Öntől vagy kollégáitól. Az összes feladat Önhöz vagy az Ön által irányított projekthez van rendelve. Így tehát az egész tartalom marketingje egy helyen van.
5) Apester
Ha képben szeretne maradni a friss trendekkel kapcsolatban, ami szükséges és amivel minden marketingesnek tisztában kell lennie. Ha eddig még nem hallott volna az Apester-ről, akkor itt az ideje, hiszen 2016 a dinamikus tartalom éve. Ezzel a tartalom marketing eszközzel felméréseket, quiz-eket, közvélemény kutatásokat és más kategóriájú interaktív tartalmakat üzemeltethet. A fogyasztók bevonása az Ön által megalkotott tartalomba, egy könnyű módja a közönség elkötelezésének.
6) Outbrain
Eljöhet az az idő, mikor Ön már büszke tartalmára és tudja, hogy mindent megtett, hogy egy kapós és hatékony tartalmat közöljön, viszont ez mégsem vonzza annyira közönségét, hogy azok megosszák. Erre az Outbrain hozott egy megoldást, amivel több látogatója lehet bármilyen típusú tartalom marketing dizájnon mint: videókon, blogokon, infógrafikáin azáltal, hogy más link lehetőségek mellett ajánlottként jelöli a tartalmat. Minden marketinges bizonyos mértékig küszködik a tartalom terjesztésével, és az Outbrain bizonyult a legjobb megoldásnak erre a problémára.
7) Grammarly
A marketinges szempontjából a nyelvtan a legfontosabb tulajdonság egy jó tartalomhoz, hiszen ki olvasna el egy nyelvtani hibáktól hemzsegő tartalmat? Senki… És nem csak azért, mert ezáltal nehezen érthető a tartalom, hanem azért is, mert ettől erősen szakszerűtlen. Ha problémába ütközik, hogy a legjobbak közé kerüljön, figyelnie kell a nyelvtanra is. Mostantól a Grammarly lehet a legjobb segítsége. Alkalmazható Gmail, Google Docs vagy bármely más szöveges mezőben. Pontos tanácsokat ad, mint például szinonimák felsorolása, a feltételes jövő igeidővel kapcsolatos információ angol nyelven vagy a sikerhez vezető úton elvétett szórend esetén érkező figyelmeztetés.