« Vissza

Email szűrők beállítása a cPanel felületén

cPanel webtárhely

cPanel webtárhelycsomagok

Áttekintés

Ez a felület lehetővé teszi egy kiválasztott e-mail fiók e-mail szűrőinek létrehozását, szerkesztését és eltávolítását.

Az e-mail szűrő lehetővé teszi, hogy a bejövő üzenetekre (például a kívánt feladótól származó üzenetre) szabályt állítson be. Ha egy üzenet megfelel ennek a szabálynak, akkor a rendszer automatikusan elvégezhet egy műveletet az üzenettel kapcsolatban (például törölheti az üzenetet).

Fontos: Erősen javasoljuk, hogy egyetlen nagy szűrő helyett több, egyszerű szűrőt használjon.

Szűrő létrehozása

Új szűrő létrehozásához hajtsa végre a következő lépéseket:

1. Az E-mail szűrőkre kattintva a Szűrők felhasználók szerint táblázatban láthatjuk a létrehozott postafiókokat. Kattintson a Szűrők kezelése gombra a kiválasztott e-mailfiók mellett.

2. Kattintson az Új szűrő létrehozása gombra.

3. Adja meg a szűrő nevét a Szűrő neve szövegmezőben.

4. Állítsa be a szűrő szabályait és műveleteit.

5. Kattintson a Létrehozás gombra.

 

Jelenlegi szűrők

Egy e-mail fiók szűrőinek listázásához kattintson a Szűrők kezelése gombra a megfelelő e-mail fiók sorában. A Jelenlegi szűrők táblázat a kiválasztott e-mail fiók összes szűrőjét felsorolja a szűrők futtatási sorrendjében.

Az új szűrők a Jelenlegi szűrők listájához kerülnek hozzáadásra, ami azt jelenti, hogy a már meglévő szűrők után fognak futni. A szűrők futtatási sorrendjének megváltoztatásához a szűrők áthúzásával módosíthatja a szűrőket.

 

Szűrő szerkesztése

Egy meglévő szűrő szerkesztéséhez hajtsa végre a következő lépéseket:

  1. Kattintson a Szerkesztés gombra a megfelelő szűrő neve mellett.
  2. Végezze el a kívánt módosításokat a szűrőn.
  3. Kattintson a Mentés gombra.

 

Szűrő törlése

Egy szűrő törléséhez hajtsa végre a következő lépéseket:

  1. Kattintson a megfelelő szűrő neve mellett a Törlés gombra.
  2. Kattintson a Szűrő törlése gombra.

 

Szűrő tesztelése

Egy szűrő teszteléséhez hajtsa végre a következő lépéseket:

1. A Felhasználók szerinti szűrők táblázatban kattintson a Szűrők kezelése gombra a kívánt e-mail fiók mellett.

2. Írjon be egy teszt e-mail üzenetet a Szűrő tesztelése szövegmezőbe.

Megjegyzés:Tartalmazza a szűrőhöz beállított karaktereket, szavakat és feltételeket.

3. Kattintson a Szűrő tesztelése gombra. Megjelenik a Filter Trace Results (Szűréskövetési eredmények) felület.

A Szűrési nyomkövetési eredmények felület

 

A Filter Trace Results (Nyomkövetési eredmények szűrése) felület az alábbiakhoz hasonló eredményeket jelenít meg:

Sub-condition is false: not first_delivery

Condition is false: not first_delivery and error_message

Condition is false: $message_body contains Keyword

Return-path copied from sender

Sender      = username@hostname.example.com

Recipient   = username@hostname.example.com

Testing Exim filter file „/home/example/etc/example.com/filtertest/filter”

Headers charset „UTF-8”

Filtering did not set up a significant delivery.

Normal delivery will occur.

Az eredmények a következő információkat tartalmazzák:

  • A szűrő minden egyes feltétele, és hogy igaz vagy hamis eredményt adott-e vissza.
  • A tesztüzenet feladója és címzettje.
  • A szűrőfájl neve.
  • Az üzenet karakterkészlete.
  • Azt, hogy a szűrő változást vált-e ki a kézbesítésben, vagy normálisan kézbesít.
  • A szűrés nem hozott létre jelentős kézbesítést. Normál kézbesítésre kerül sor. – A rendszer kézbesíti az üzenetet a postafiókba.
  • A szűrés legalább egy jelentős kézbesítést vagy egyéb műveletet állított be. Más kézbesítés nem történik. – A rendszer az üzenetet egy másik postafiókba vagy mappába kézbesíti, vagy nem kézbesíti az üzenetet.

cPanel webtárhelyet szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek