« Vissza

Hibajegyek kezelése

Általános Ügyintézés

A hibajegyek az esetleges problémák minél gyorsabb és gördülékenyebb megoldását teszik lehetővé. Amennyiben hibát észlel rendszerünkben, kérjük használja a hibajegy rendszerünket!

Hibajegyek használata

Hibajegy felvételéhez lépjünk be a Rackhost rendszerébe, azaz a felhasználói fiókba (1. ábra), majd menjünk a Hibajegyek menüpontba! Ezt követően kattintsunk az Új hibajegy gombra a hibajegy felvételéhez!

Hibajegyek
1. ábra

A hibajegy felvételekor ki lehet választani azt a kategóriát, amelybe a hibajegy tematikusan beleillik (2. ábra), megkönnyítve a későbbi kezelésüket.

Hibajegy létrehozása
2. ábra

Az üzenet elküldése után láthatja az üzenet tartalmát, a küldés időpontját és az üzenet státuszát egyaránt (3. ábra).

Új hibajegy
3. ábra

Amikor válasz érkezik a küldött hibaüzenetre, akkor azt a bal oldalon fogja látni, egy piros számmal jelezve (4. ábra). Ezen kívül kiküldünk egy értesítő üzenetet is a megadott kontakt e-mail címére, hogy biztosan ne kerülje el figyelmét a válasz.

Összes hibajegy
4. ábra

Az üzenetre kattintva láthatja a kapott választ az eredeti üzenetettel együtt. Amennyiben úgy gondolja, hogy megoldódott a probléma, kérjük a Hibajegy lezárása gombbal zárja le az üzenetváltást a gördülékenyebb ügyintézés érdekében! (5. ábra)

Megválaszolt hibajegy
5. ábra

Szeretné megtekinteni a Rackhost szolgáltatásait?

Megnézem

Kapcsolódó cikkek