cPanel webtárhelycsomagok
Áttekintés
Ez a funkció lehetővé teszi automatikus e-mail válaszüzenetek beállítását. Ez például akkor hasznos, ha éppen nem vagyunk elérhetők és ha valaki ír nekünk egy emailt, akkor tudjuk tájékoztatni erről.
Megjegyzés: Az automatikus válasz aktiválásakor a rendszer továbbra is a szokásos módon kézbesíti az üzeneteket a postafiókba.
A jelenleg hozzáadott automatikus válaszokat a cPanelbe való belépéskor az Automatikus válaszok ikonra kattintva jelenítheti meg, itt listázza ki őket a rendszer, miután kiválasztotta a Kezelés alatti lenyíló menüből a domaint, melyhez meg kívánja jeleníteni őket.
Van lehetőség adott email címre is szűrni a keresőfelület segítségével.
Fontos: A felhasználó által definiált automatikus válaszok figyelmen kívül hagyják azokat az üzeneteket, amelyekhez a Spamszűrők funkció 5 vagy magasabb pontszámot rendel.
Automatikus válasz hozzáadása
- Kattintson az Automatikus válasz hozzáadása gombra. Megjelenik egy új felület.
- Válasszon ki egy karakterkészletet a Karakterkészlet menüből.
Megjegyzés: A Karakterkészlet értéke alapértelmezés szerint utf-8.
- Adja meg azt az intervallumot órákban, amelyet az automatikus válasza az ugyanarra az e-mail címre érkező válaszok között várni fog.
- Például egy 24-es intervallumú automatikus válasz, amely hétfőn reggel 8:00-kor kap egy e-mailt, azonnal válaszol az üzenetre. Az automatikus válasz nem válaszol újra, ha kedd reggel 8:00 előtt kap üzenetet ugyanarról az e-mail címről.
Megjegyzés: Ha az intervallumot 0-ra állítja, a rendszer minden e-mailre automatikus választ küld.
- Az Email szövegmezőben adja meg azt az e-mail címet, amelyhez be kívánja állítani az automatikus választ. Jelen esetben az Email menüponthoz kell a cím @ előtti tagja, a Tartományok mezőbe pedig a domain. Itt fontos, hogy a legördülő menüből azt a domain nevet válassza, amely nem rendelkezik semmilyen előtaggal.
Fontos: Minden e-mail címhez csak egy automatikus válasz adható hozzá. Ha egy e-mail címhez több válasz hozzáadására tesz kísérletet, hibaüzenet jelenik meg a felületen.
- A Címzett szövegmezőbe írja be a válaszban megjelenő felhasználónevet (például a teljes nevét).
- A Subject (Tárgy) szövegmezőben adja meg a válaszban megjelenő tárgyat.
- Ha a válaszüzenet HTML-címkéket tartalmaz, jelölje be a HTML jelölőnégyzetet.
- Az Üzenettörzs szövegmezőbe írja be a válasz szövegét, például: Szabadságon vagyok július 2-ig. Sürgős esetekben telefonon keressen!
Megjegyzés: A %subject%, %from% és %email% címkéket az üzenet szövegében használhatja olyan információk megjelenítésére, mint például a bejövő e-mail feladója vagy tárgya.
- Válassza ki a kezdési időpontot. Választhatja az Azonnal vagy az Egyéni beállítást.
- Válasszon a megadott kezdési időpontnál későbbi befejezési időt. Választhatja a Soha vagy az Egyéni beállítást.
- Kattintson a Létrehozás gombra.
Automatikus válasz szerkesztése
Egy automatikus válasz szerkesztéséhez hajtsa végre a következő lépéseket:
Keresse meg a szerkeszteni kívánt automatikus választ a táblázatban, és kattintson a Szerkesztés gombra. Egy új felület jelenik meg.Szerkessze az automatikus válasz adatait. Kattintson a Módosítás gombra.
Az eltávolítás a Törlés gombbal eszközölhető.
Automatikus válaszok létrehozására azonban a cPanelhez tartozó Webmail felületen nincsen lehetőség, ezt a fent leírtak szerint lehet beállítani magában a cPanelben.