« Vissza

Automatikus válaszok beállítása a cPanel felületén

cPanel webtárhely

cPanel webtárhelycsomagok

Áttekintés

Ez a funkció lehetővé teszi automatikus e-mail válaszüzenetek beállítását. Ez például akkor hasznos, ha éppen nem vagyunk elérhetők és ha valaki ír nekünk egy emailt, akkor tudjuk tájékoztatni erről. 

Megjegyzés: Az automatikus válasz aktiválásakor a rendszer továbbra is a szokásos módon kézbesíti az üzeneteket a postafiókba.

A jelenleg hozzáadott automatikus válaszokat a cPanelbe való belépéskor az Automatikus válaszok ikonra kattintva jelenítheti meg, itt listázza ki őket a rendszer, miután kiválasztotta a Kezelés alatti lenyíló menüből a domaint, melyhez meg kívánja jeleníteni őket.

Van lehetőség adott email címre is szűrni a keresőfelület segítségével.

Fontos: A felhasználó által definiált automatikus válaszok figyelmen kívül hagyják azokat az üzeneteket, amelyekhez a Spamszűrők funkció 5 vagy magasabb pontszámot rendel.

Automatikus válasz hozzáadása

  1. Kattintson az Automatikus válasz hozzáadása gombra. Megjelenik egy új felület.
  2. Válasszon ki egy karakterkészletet a Karakterkészlet menüből.

Megjegyzés: A Karakterkészlet értéke alapértelmezés szerint utf-8.

  1. Adja meg azt az intervallumot órákban, amelyet az automatikus válasza az ugyanarra az e-mail címre érkező válaszok között várni fog.
  • Például egy 24-es intervallumú automatikus válasz, amely hétfőn reggel 8:00-kor kap egy e-mailt, azonnal válaszol az üzenetre. Az automatikus válasz nem válaszol újra, ha kedd reggel 8:00 előtt kap üzenetet ugyanarról az e-mail címről.

Megjegyzés: Ha az intervallumot 0-ra állítja, a rendszer minden e-mailre automatikus választ küld. 

  1. Az Email szövegmezőben adja meg azt az e-mail címet, amelyhez be kívánja állítani az automatikus választ. Jelen esetben az Email menüponthoz kell a cím @ előtti tagja, a Tartományok mezőbe pedig a domain. Itt fontos, hogy a legördülő menüből azt a domain nevet válassza, amely nem rendelkezik semmilyen előtaggal.

Fontos: Minden e-mail címhez csak egy automatikus válasz adható hozzá. Ha egy e-mail címhez több válasz hozzáadására tesz kísérletet, hibaüzenet jelenik meg a felületen.

  1. A Címzett szövegmezőbe írja be a válaszban megjelenő felhasználónevet (például a teljes nevét).
  2. A Subject (Tárgy) szövegmezőben adja meg a válaszban megjelenő tárgyat.
  3. Ha a válaszüzenet HTML-címkéket tartalmaz, jelölje be a HTML jelölőnégyzetet.
  4. Az Üzenettörzs szövegmezőbe írja be a válasz szövegét, például: Szabadságon vagyok július 2-ig. Sürgős esetekben telefonon keressen!

Megjegyzés: A %subject%, %from% és %email% címkéket az üzenet szövegében használhatja olyan információk megjelenítésére, mint például a bejövő e-mail feladója vagy tárgya.  

  1. Válassza ki a kezdési időpontot. Választhatja az Azonnal vagy az Egyéni beállítást.
  2. Válasszon a megadott kezdési időpontnál későbbi befejezési időt. Választhatja a Soha vagy az Egyéni beállítást.
  3. Kattintson a Létrehozás gombra.

Automatikus válasz szerkesztése

Egy automatikus válasz szerkesztéséhez hajtsa végre a következő lépéseket:

 Keresse meg a szerkeszteni kívánt automatikus választ a táblázatban, és kattintson a Szerkesztés gombra. Egy új felület jelenik meg.Szerkessze az automatikus válasz adatait. Kattintson a Módosítás gombra.

Az eltávolítás a Törlés gombbal eszközölhető.

Automatikus válaszok létrehozására azonban a cPanelhez tartozó Webmail felületen nincsen lehetőség, ezt a fent leírtak szerint lehet beállítani magában a cPanelben.

cPanel webtárhelyet szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek