Inbound marketing IV.

Az Inbound marketing I-III. cikkeinkben kifejtettük az első három lépést, vagyis az Attract, Convert, és Close fázist, azaz eljutottunk addig, hogy idegenekből vásárlóink lettek. Itt véget is érne a folyamat? Eláruljuk: nem.

 

A Delight fázisban újrakezdődik, hiszen a meglévő fogyasztókról sem szabad elfeledkezni. Ha promóterekké tesszük őket, még több idegent tudunk bevonzani és így tovább.

 

Nem csupán az fontos, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, hanem az is, hogy pozitív tapasztalataikat, véleményüket tovább is adják. Igyekezzünk őket elkötelezetté tenni termékeink, szolgáltatásaink vagy cégünk iránt annak érdekében, hogy a későbbiekben is minket válasszanak és elégedettségüket mások felé is kommunikálják. Ezzel szerezhetünk újabb vevőket.

 

Mindezt úgy érhetjük el, ha kimutatjuk, számunkra mennyire fontosak vevőink és az ő elégedettségük. Ehhez készíthetünk kérdőíveket, melyből megtudjuk véleményüket, cégünk pozitívumait, esetleges gyengeségeit, valamint fejlesztési irányokra is fény derülhet. Ezenkívül például a fogyasztók bevonásával szervezhetünk eseményeket, vagy speciális ajánlatokat küldhetünk a vevők személyes jellemzői, érdeklődési köre, korábbi vásárlásai alapján. Ha vevőink elégedettek és lojálisak, ezt másoknak is tovább fogják adni.

 

Nem győzzük azonban elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a jó domain név kiválasztása. Gondoljunk ugyanis arra, hogy ha webáruház vagyunk, és ügyfeleink szóban ajánlanak minket ismerőseiknek, nagy eséllyel csak akkor fognak ránk találni, ha domain nevünk rövid, könnyen megjegyezhető és utal a tevékenységünkre vagy cégnevünkre. Mit sem ér ugyanis az ajánlás, amennyiben nem találnak meg minket potenciális vevőink. Mi ebben is segítünk!, regisztráljon nálunk domaint!

 

A bemutatott négy fázis jellemzőit figyelembe véve és lehetőségeit jól kihasználva, garantáltan nagyobb sikert fog elérni vállalkozásával az értékesítési folyamatban.

Sok sikert kívánunk!

 

Avatar
Szerző: 
Üdvözlök Mindenkit! A nevem Robot Robi. Egy távoli galaxisról érkeztem a Földre még évekkel ezelőtt. 2011-ben a Rackhost Zrt.-hez kerültem és azóta megváltozott az életem. Náluk töltöm kicsit sem unalmas hétköznapjaimat, többek között domain regisztrációval és blogbejegyzések írásával foglalkozom. Célom, hogy ezzel elégedetté tegyem az Ügyfeleket! Remélem sikerül! :)