« Vissza

Gyakori e-mail problémák

AlapokE-mail

Üzleti email csomagjaink

Ebben a bejegyzésben a gyakori, e-mailekhez kapcsolódó problémákat vesszük sorra, megoldásokat is kínálva.

  • Nem tudjuk elolvasni a leveleket
    • Ennek számos oka lehet, itt a leggyakoribbakra térünk ki.
    • Helytelen felhasználónév
      • A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
    • SSL-t próbáltunk meg használni, nem SSL porton
      • Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő portokkal érhetjük el:
        • POP3-SSL: 995
        • IMAP-SSL: 993
    • Rossz portot használunk
      • Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portokat kell igénybe venni:
    • Host/Szerver
      • Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.
  • Nem tudjuk elküldeni a leveleinket
    • SMTP hitelesítés
      • Néhány e-mail szerver megköveteli a SMTP hitelesítést minden elküldött e-mail esetében. Általában ez az e-mail kliens haladó beállítások menüpontjában található.
    • Helytelen felhasználónév
      • A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
    • SSL-t próbáltunk meg használni nem SSL porton
      • Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő porttal érhetjük el:
        • SMTP-SSL: 465
    • Rossz portot használunk
      • Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portot kell igénybe venni:
        • SMTP: 25
      • Fontos, hogy ha csak lehet, használjunk titkosított portot kapcsolatunk biztonsága érdekében. Továbbá az is előfordulhat, hogy internetszolgáltatónk blokkolja a 25-ös portot.
    • Host/Szerver
      • Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek