« Vissza

Gyakori e-mail problémák

AlapokE-mail

Üzleti email csomagjaink

Ebben a bejegyzésben a gyakori, e-mailekhez kapcsolódó problémákat vesszük sorra, megoldásokat is kínálva. Ennek számos oka lehet, itt a leggyakoribbakra térünk ki.

 

Nem tudjuk elolvasni a leveleket

 

Helytelen felhasználónév

A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.

 

SSL-t próbáltunk meg használni, nem SSL porton

Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő portokkal érhetjük el:

  • POP3-SSL: 995
  • IMAP-SSL: 993

 

Rossz portot használunk

Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portokat kell igénybe venni:

 

Host/Szerver

Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.

 

Nem tudjuk elküldeni a leveleinket

 

SMTP hitelesítés

Néhány e-mail szerver megköveteli a SMTP hitelesítést minden elküldött e-mail esetében. Általában ez az e-mail kliens haladó beállítások menüpontjában található.

 

Helytelen felhasználónév

A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.

 

SSL-t próbáltunk meg használni nem SSL porton

Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő porttal érhetjük el:

  • SMTP-SSL: 465

 

Rossz portot használunk

Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portot kell igénybe venni:

  • SMTP: 25

Fontos, hogy ha csak lehet, használjunk titkosított portot kapcsolatunk biztonsága érdekében. Továbbá az is előfordulhat, hogy internetszolgáltatónk blokkolja a 25-ös portot.

 

Host/Szerver

Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek