Üzleti email csomagjaink
Ebben a bejegyzésben a gyakori, e-mailekhez kapcsolódó problémákat vesszük sorra, megoldásokat is kínálva.
- Nem tudjuk elolvasni a leveleket
- Ennek számos oka lehet, itt a leggyakoribbakra térünk ki.
- Helytelen felhasználónév
- A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
- SSL-t próbáltunk meg használni, nem SSL porton
- Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő portokkal érhetjük el:
- POP3-SSL: 995
- IMAP-SSL: 993
- Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő portokkal érhetjük el:
- Rossz portot használunk
- Host/Szerver
- Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.
- Nem tudjuk elküldeni a leveleinket
- SMTP hitelesítés
- Néhány e-mail szerver megköveteli a SMTP hitelesítést minden elküldött e-mail esetében. Általában ez az e-mail kliens haladó beállítások menüpontjában található.
- Helytelen felhasználónév
- A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
- SSL-t próbáltunk meg használni nem SSL porton
- Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő porttal érhetjük el:
- SMTP-SSL: 465
- Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő porttal érhetjük el:
- Rossz portot használunk
- Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portot kell igénybe venni:
- SMTP: 25
- Fontos, hogy ha csak lehet, használjunk titkosított portot kapcsolatunk biztonsága érdekében. Továbbá az is előfordulhat, hogy internetszolgáltatónk blokkolja a 25-ös portot.
- Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portot kell igénybe venni:
- Host/Szerver
- Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.
- SMTP hitelesítés