Üzleti email csomagjaink
Ebben a bejegyzésben a gyakori, e-mailekhez kapcsolódó problémákat vesszük sorra, megoldásokat is kínálva. Ennek számos oka lehet, itt a leggyakoribbakra térünk ki.
Nem tudjuk elolvasni a leveleket
Helytelen felhasználónév
A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
SSL-t próbáltunk meg használni, nem SSL porton
Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő portokkal érhetjük el:
- POP3-SSL: 995
- IMAP-SSL: 993
Rossz portot használunk
Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portokat kell igénybe venni:
Host/Szerver
Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.
Nem tudjuk elküldeni a leveleinket
SMTP hitelesítés
Néhány e-mail szerver megköveteli a SMTP hitelesítést minden elküldött e-mail esetében. Általában ez az e-mail kliens haladó beállítások menüpontjában található.
Helytelen felhasználónév
A legtöbb e-mail kliens csak az @ előtti részt kéri a felhasználónévhez, nem pedig a teljes e-mail címet.
SSL-t próbáltunk meg használni nem SSL porton
Ha SSL-t szeretnénk használni a beérkező leveleinknél, akkor azt a következő porttal érhetjük el:
- SMTP-SSL: 465
Rossz portot használunk
Abban az esetben, ha nem használunk SSL-t, akkor a következő portot kell igénybe venni:
- SMTP: 25
Fontos, hogy ha csak lehet, használjunk titkosított portot kapcsolatunk biztonsága érdekében. Továbbá az is előfordulhat, hogy internetszolgáltatónk blokkolja a 25-ös portot.
Host/Szerver
Meg kell bizonyosodnunk afelől, hogy a megfelelő szervert használjuk a leveleink fogadására.