« Vissza

E-Mail kliens beállítása iOS rendszerű mobileszközökön (iPhone, iPad)

AlapokE-mail

Üzleti email csomagjaink

Az email kliens beállításáról szóló útmutatónk megtekinthető videó formájában is, lentebb pedig a részletes leírást találja:

YouTube video

 

1. A beállításokon belül keresse meg a “Mail” nevű alkalmazást, majd nyissa meg! Ez az alapértelmezett email kliens az iPhone és iPad eszközökön.

iOS első lépés
1. ábra

2. Kattintson az első Accounts feliratra új email fiók hozzáadásához!

iOS második lépés
2. ábra

3. Amennyiben van már felvett email fiókja a kliensben, akkor azokat itt láthatja. Új email fiók hozzáadásához kattintson a “Fiók hozzáadása” gombra alul!

iOS harmadik lépés
3. ábra

4. Válassza ki, hogy milyen típusú email fiókot szeretne hozzáadni! Rackhostos email cím esetében válassza az “Egyéb” lehetőséget alul, majd pedig az “Mail-fiók hozzáadása” lehetőséget!

iOS negyedik lépés
4. ábra

5. A következő oldalon adjuk meg a megjeleníteni kívánt nevet, email címet, jelszót és az email cím leírását!

iOS ötödik lépés
5. ábra

6. A következő oldalon válasszuk ki, hogy IMAP vagy POP3 fiókot szeretnénk beállítani (alapesetben javasolt az IMAP választása), majd adjuk meg a bejövő- és kimenő levelezőszerver adatait a következők szerint!

Bejövő levelezőszervernél:
-Hosztnév: imap.rackhost.hu vagy pop3.rackhost.hu
-Felhasználói név: email cím
-Jelszó: az email címhez tartozó jelszó

Kimenő levelezőszervernél:

-Hosztnév: smtp.rackhost.hu
-Felhasználói név: email cím
-Jelszó: az email címhez tartozó jelszó

iOS hatodik lépés
6. ábra

7. Kattintsunk a “Következő” gombra jobb felül!

iOS hetedik lépés
7. ábra

Üzleti emailt szeretne?

A Rackhost kínálatában biztosan megtalálja az Önnek megfelelő csomagot.

Megnézem

Kapcsolódó cikkek