Üzleti email csomagjaink
Az email kliens beállításáról szóló útmutatónk megtekinthető videó formájában is, lentebb pedig a részletes leírást találja:
1. A beállításokon belül keresse meg a “Mail” nevű alkalmazást, majd nyissa meg! Ez az alapértelmezett email kliens az iPhone és iPad eszközökön.
2. Kattintson az első Accounts feliratra új email fiók hozzáadásához!
3. Amennyiben van már felvett email fiókja a kliensben, akkor azokat itt láthatja. Új email fiók hozzáadásához kattintson a “Fiók hozzáadása” gombra alul!
4. Válassza ki, hogy milyen típusú email fiókot szeretne hozzáadni! Rackhostos email cím esetében válassza az “Egyéb” lehetőséget alul, majd pedig az “Mail-fiók hozzáadása” lehetőséget!
5. A következő oldalon adjuk meg a megjeleníteni kívánt nevet, email címet, jelszót és az email cím leírását!
6. A következő oldalon válasszuk ki, hogy IMAP vagy POP3 fiókot szeretnénk beállítani (alapesetben javasolt az IMAP választása), majd adjuk meg a bejövő- és kimenő levelezőszerver adatait a következők szerint!
Bejövő levelezőszervernél:
-Hosztnév: imap.rackhost.hu vagy pop3.rackhost.hu
-Felhasználói név: email cím
-Jelszó: az email címhez tartozó jelszó
Kimenő levelezőszervernél:
-Hosztnév: smtp.rackhost.hu
-Felhasználói név: email cím
-Jelszó: az email címhez tartozó jelszó
7. Kattintsunk a “Következő” gombra jobb felül!