Amennyiben .hu domain tulajdonosi adatai változnak, akkor a következő dokumentumokra lesz szükség:

  1. Hitelesen aláírt domain igénylőlap az új tulajdonostól.
  2. Az új tulajdonostól magánszemély esetén nyilatkozat a személyi igazolványa hitelességéről, cég esetén: cégkivonat, aláírási címpéldány.
  3. Lemondó nyilatkozat, melyben a régi tulajdonos lemond az új tulajdonos javára.

A domain igénylőlapot cég esetén mindenképp az aláírásra jogosult személynek kell aláírnia, ám ilyenkor az igénylőlapra tanúk aláírása nem szükséges.

Önkormányzat esetén a domain igénylőlapon a körpecsét szükséges, és a polgármester aláírása, más nem.

Egyéni vállalkozók esetén vagy vállalkozói igazolvány másolata, vagy az okmányiroda által kiadott egyéni vállalkozói igazolás.

Egyéb szervezetek pl: alapítványok esetén a domain igénylőlap mellé alapító okirat, és ha van, aláírási minta.
Ha időközben a régi tulajdonos (de csak cég esetén) felszámolás alatt van, akkor a felszámoló biztosnak kell a lemondó nyilatkozatot aláírnia.

Ha a cég már teljesen megszűnt, akkor a tulajdonos módosítás nem kivitelezhető, ilyen esetekben a domain adminisztrációs személyének kell kérnie a domain azonnali törlését.
A fentiek érvényesek a domain átkéréssel egybekötött tulajdonos módosításánál. Ebben az esetben az átregisztrációs díj mellett fizetendő a tulajdonosváltás adminisztrációs díja.
A domain módosítás 1-2 munkanapot vesz igénybe a papírok megküldése, és a domain technikai ellenőrzésének átmenése után.