Kellékek:
- Játéktábla (1 db) – töltsd le ide kattintva! (Jobb egérgomb és Kép mentése másként…, aztán pedig nyomtathatod is A4-es méretben!)
- Dobókocka (1 db) – A 6-ost ragasszátok le valamivel, ennek különleges jelentése lesz!
- Bábuk (2-6 db) – Vegyétek ki másik társasjátékból, de akár ennyi különböző gomb is megteszi!
A játék menete:
Dobjon mindenki egyet a dobókockával! Aki a legnagyobbat dobta, ő kezdi a játékot, ezután pedig az óramutató járásával megegyező irányban mellette ülő következik és így tovább. A táblán való előrehaladáshoz a soron következő játékos dob a dobókockával és a legközelebbi olyan szimbólumot ábrázoló mezőre lép, mint amit dobott, a következő szabályok szerint:
1– Robot
2– Űrhajó
3– Műhold
4– Űrszonda
5– UFO
Végezzétek el az érkezési mezőn lévő feladatokat!
Aki 6-ost dob, (ezt az oldalt a játék elején valamivel meg is jelöltétek) a helyén marad és mindenkinek el kell végeznie azt a feladatot, amit a dobó játékos meghatároz. (Lehet ez 3 nyusziugrás, 1 kör pókjárás a szobában, mérlegállás, felnőtt verzióban egy pohár innivaló 🙂 stb.)
Különleges mezők:
Pink mezők:
Csak egyszer lépj vissza az előző pink mezőre és innen folytasd a játékot!
Féregjárat:
Csak egyszer lépj vissza vagy előre, az érkezési mezőről folytasd a játékot!
Nyertes:
Aki hamarabb beér a célba, az nyeri az űrkalandot.
Megjegyzés: amennyiben a pálya végén olyan szimbólumot dobsz, amelyből már nincs több a célig, akkor egyértelműen a cél mezőre érkezel és megnyered a játékot.
Jó szórakozást kívánunk!