Kellékek:
- Játék tábla (1 db)
- Rackhost dobókocka (1 db)
- Bábuk (4 db)
- “Karcsi kérdez” kártya (54 db)
- Tetszőleges mennyiségű és fajtájú alkoholos ital
A játék menete:
2-4 főig mindenki egyedül játszik, ha ennél többen vagytok, kezdjetek el csapatokba rendeződni, így a feladatokat csapatszinten végzitek majd a játék során.
Döntsétek el, hogy ki fogja kezdeni a játékot és milyen sorrendben haladtok! A táblán való előrehaladáshoz a soron következő játékos/ csapat dob a dobókockával és a legközelebbi olyan szimbólumot ábrázoló mezőre lép, mint amit dobott! (robot, űrhajó, műhold, űrszonda) Végezzétek el az érkezési mezőn lévő feladatokat!
Aki R-t dob, a helyén marad és mindenkinek innia kell egyet. (Ti határozzátok meg, hogy mit és mennyit.)
Aki fordított R-t dob, ő is a helyén marad és az általa választott játékosnak/csapatnak kell innia.
Különleges mezők:
Karcsi kérdez mező:
Amikor ide lépsz, húzz egy kártyát, melyet egy másik játékos/csapat olvas fel (először csak a kérdést, szükség esetén a válaszlehetőségeket is) és válaszolj a kérdésre!
- Ha egyből tudod a választ, rajtad kívül mindenki más iszik.
- Ha a 4 lehetséges válasz segítségével kitalálod, akkor mindenki örül.
- Ha nem tudod a választ, te iszol.
Vannak felelsz vagy mersz kártyák is, ebben az esetben, ha nem teljesíted a vállalást te iszol, ha teljesíted, a többiek isznak. (Csapatjáték esetén a csapat minden tagjának teljesíteni kell a feladatot, vagy válaszolni a feltett kérdésre.)
Féregjárat:
Csak egyszer lépj vissza vagy előre, az érkezési mezőről folytasd a játékot!
Nyertes:
Aki/ amelyik csapat hamarabb beér a célba, az nyeri a játékot.
Megjegyzés: amennyiben a pálya végén olyan szimbólumot dobsz, amelyből már nincs több a célig, akkor egyértelműen a cél mezőre érkezel és megnyered a játékot.
Jó szórakozást kívánunk!