Rackhost.hu blog

Hogyan nevezzük el cégünket?

Bármilyen szektorban tevékenykedő vállalkozásról is van szó, nagy feladat kiválasztani a megfelelő nevet cégünk számára. Nem elég, ha kitaláltuk, pontosan mivel is fogunk foglalkozni, azaz mit és milyen célközönségnek szeretnénk értékesíteni. Találnunk kell egy frappáns és könnyen megjegyezhető cégnevet is, mely alatt építjük saját, új brandünket.   Mit közvetítsen a

Tovább

5 ok, amiért több domain névre van szükség

      1. Nem tudják jól lebetűzni   Az emberek számtalanszor hibáznak az élet minden területén. Nincs ez másképp ebben az esetben sem: Nem jól értik a hallott domaint, eleve rosszul jegyzik le maguknak, vagy egyszerűen csak elgépelik, mikor a böngészőbe akarják írni. Nem is beszélve arról, mikor külföldi neve van

Tovább

Mi az a webtárhely és miért van rá szükségem?

A Rackhostnál az a célunk, hogy segítsük a vállalkozások sikerét és internetes jelenlétét már az első lépésektől kezdve. Mindezt oly módon tesszük, hogy nem csupán domain regisztrációt, hanem a honlap indításához és üzemeltetéséhez szükséges tárhely szolgáltatást is nyújtunk. Hiszen sem domain név, sem tárhely nélkül nincs weboldal.   Mi az

Tovább

Domain, mint a legolcsóbb marketing eszköz

Manapság már elengedhetetlen a vállalkozások online jelenléte, legyen szó nonprofit szervezetről, vagy profitorientált vállalkozásról. Ahhoz, hogy a felhasználók megtaláljanak minket az interneten, szükség van egy honlapra, ehhez pedig többek között egy domain névre és tárhelyre is.   A domain név nagymértékben hozzájárulhat cége sikeréhez. Amennyiben a domain név frappáns és

Tovább

Így védje meg márkáját!

Biztosan Ön is szembesült már azzal, hogy a konkurencia valamilyen módon megpróbálta ügyfeleit a saját cégéhez csábítani, vagy éppen elvenni. Ugye milyen bosszantó?   Mi a teendő?   Önnek is van lehetősége arra, hogy tegyen ellene. Amennyiben domainjéről van szó, eleve nem árt bebiztosítania magát azzal, hogy a választott domain

Tovább

Inbound marketing IV.

Az Inbound marketing I-III. cikkeinkben kifejtettük az első három lépést, vagyis az Attract, Convert, és Close fázist, azaz eljutottunk addig, hogy idegenekből vásárlóink lettek. Itt véget is érne a folyamat? Eláruljuk: nem.   A Delight fázisban újrakezdődik, hiszen a meglévő fogyasztókról sem szabad elfeledkezni. Ha promóterekké tesszük őket, még több

Tovább

Inbound marketing III.

Ebben a cikkünkben az inbound marketing harmadik szakaszát mutatjuk be. Az Inbound marketing I. és Inbound marketing II. cikkeinkben már kifejtettük mennyire fontos, hogy olyan tartalmakat készítsünk, melyek érdekelhetik célközönségünket, így elősegítve, hogy ránk találjanak potenciális ügyfeleink. Bemutattunk pár eszközt, melyekkel először elértük azt, hogy az Attract fázisban az idegeneket

Tovább

Inbound marketing II.

Ebben a cikkben az inbound marketing második szakaszáról lesz szó. A Convert fázisban a látogatókból igyekszünk lead-eket generálni, mégpedig úgy, hogy megszerezzük az elérhetőségüket, e-mail címüket. Mindezt azért tesszük, hogy tudjunk nekik a későbbiekben személyre szabottan ajánlani termékeket, szolgáltatásokat.   Az Inbound marketing I. blogbejegyzésünkben kifejtettük az első, vagyis az

Tovább

Inbound marketing I.

Az inbound marketing egy újfajta megközelítés. Míg a tradicionális marketing során arra összpontosítanak, hogy megtalálják a vásárlókat, vagyis megkeresik a célközönséget és megszakítják őket szokásos folyamataikban, addig az inbound marketing próbál a potenciális vásárló számára hasznos és értékes tartalmat készíteni, és ezzel felkelteni a vásárlók figyelmét. Tehát hasznos tartalmakat készítünk,

Tovább