E-mail

Emailezéssel, email címekkel, hírlevelekkel kapcsolatos hasznos és érdekes információkat, útmutatókat adunk az itt található cikkekben. Bemutatjuk az email cím fogalmát, felépítését, az emailezés beállításait, valamint segítünk kiválasztani a megfelelő email címet. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Üzleti email csomagjaink A szakmai konferenciákon ez az egyik legnépszerűbb kérdés, a tökéletes választ szinte Szent Grálként keresik a cégek. Érthető, hiszen a hírlevél a legfontosabb online marketing eszköz. Egyre elfoglaltabbak az emberek, így nem mindegy, melyik pillanatban találjuk meg őket egy...
  • Üzleti email csomagjaink Bármilyen ütős ajánlattal és szöveggel is küldünk ki egy hírlevelet, ha a címadásra nem fordítunk kellő figyelmet, semmit sem ér. Figyelemfelkeltő tárgy mező nélkül a címzettek kis része nyitja meg az e-mailt, még akkor is, ha számukra hasznos és fontos információval szolgál...
  • Üzleti email csomagjaink Kívülállóként azt lehetne feltételezni, hogy a hírlevélre feliratkozók az összes e-mailre kíváncsian kattintanak – sajnos ez nem így van. Az online marketing egyik legfontosabb eszközét rendszeresen alkalmazó cégeket talán nem is lepi meg a Campaign Monitor friss kutatási er...
  • Üzleti email csomagjaink A landing oldalak nem összetévesztendők a honlapokkal, ugyanis egyetlen céljuk van: elérni, hogy a látogatók feliratkozzanak egy hírlevélre. Ez egyszerűen hangzik, de elérni már nem olyan könnyű. Szerencsére már rengeteg bevált tipp növelheti a vállalkozások esélyét az arany...
  • Üzleti email csomagjaink Az e-mailek tárgyának jelentőségét hajlamosak vagyunk félvállról venni, ami az olvasástól elrettentő bakik sorát eredményezi, még cégvezetőknél is. Az online levelezés kultúrájának valamiért nem része a tárgy mező átgondolt kitöltése – tisztelet a kivételeknek! – ezért össze...
  • Üzleti email csomagjaink Rengeteg apró hírleveles trükkről lehet olvasni a tanácsadó blogokon, hogy az online marketing legfontosabb eszközéből miként facsarjunk ki minél több hasznot. Az információk zajában viszont sokszor elveszik a lényeg, vagy mi magunk felejtjük el a legfontosabb tudnivalókat....
  • Üzleti email csomagjaink Egyre divatosabb fizetős hírlevelet indítani, ami érthető is: készítői a maguk urai lehetnek, ha olyan közönséget építenek, amelynek tagjai pénzt is szívesen áldoznak az exkluzív tartalmakért. Mindössze egy hírlevélküldő szolgáltatás kell hozzá, és lehet is értékes márkát ép...
  • Üzleti email csomagjaink A márkaépítés talán leginkább alulértékelt része az e-mailek aláírása. Az üzenetek végén megjelenő névjegy – már ha rendelkezünk ilyennel – elég sokat elmond az igényességről. Az ügyfelek és kollégák sűrűn találkoznak vele, így a megítélésünk ezen is állhat vagy bukhat, főké...
  • Üzleti email csomagjaink Hogyan lehet manapság független alkotóként megélni? – teszi fel a kérdést honlapján a Ghost. Persze, hogy felteszi, hiszen ez a szolgáltatás maga a válasz. Ajánlottunk már több olyan oldalt, ahol kényelmesen indítható fizetős hírlevél, de a tartalomgyártók Szent Grálja külön...
  • Üzleti email csomagjaink Sajnos előfordulhat, hogy a szolgáltató – ahol az email címünket létrehoztuk – megszűnik, vagy az email szolgáltatását kivezeti. Ilyen például a Vodafone, mely bejelentette, hogy megszűnik a UPC Webmail és az ehhez kapcsolódó e-mail szolgáltatás technikai támogatása. Ez azt...
  • Üzleti email csomagjaink Sok közösségi oldalon lehet végtelen számú lájkolónk és követőnk, mindez akkor sem ér annyit az online népszerűsítés terén, mint ügyfeleink elérhetőségének listája, és a segítségével küldött hírlevelek. “Miért is értékesebb a hírlevél, mint a Facebook vagy az Instagram? Nagy...
  • Üzleti email csomagjaink Milyen a céges email cím? Talán a legegyszerűbben úgy fogalmazhatnánk meg, hogy tartalmazza a cég nevét, de ez nem túl pontos meghatározás, hiszen például a cegneve@gmail.com email cím is kielégíti ezt a feltételt, viszont nem erre gondolunk, mikor céges emailről beszélünk....

Szakértői Cikkeink

Mutass még