E-mail

Emailezéssel, email címekkel, hírlevelekkel kapcsolatos hasznos és érdekes információkat, útmutatókat adunk az itt található cikkekben. Bemutatjuk az email cím fogalmát, felépítését, az emailezés beállításait, valamint segítünk kiválasztani a megfelelő email címet. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Kívülállóként azt lehetne feltételezni, hogy a hírlevélre feliratkozók az összes e-mailre kíváncsian kattintanak – sajnos ez nem így van. Az online marketing egyik legfontosabb eszközét rendszeresen alkalmazó cégeket talán nem is lepi meg a Campaign Monitor friss kutatási eredménye: 100 milliárd hír...
  • Tiszát és Dunát egyszerre lehet rekeszteni to-do appokkal, a bőséges és kiváló választék ellenére azonban sokan ódzkodnak a tennivalólisták használatától. Például mert annyira az e-mailek világában élnek, hogy a levelező rendszerről nem szívesen lépnek át egy másik alkalmazásba a feladatokért. Erre...
  • A landing oldalak nem összetévesztendők a honlapokkal, ugyanis egyetlen céljuk van: elérni, hogy a látogatók feliratkozzanak egy hírlevélre. Ez egyszerűen hangzik, de elérni már nem olyan könnyű. Szerencsére már rengeteg bevált tipp növelheti a vállalkozások esélyét az aranyat érő címlisták bővítésé...
  • Az e-mailek tárgyának jelentőségét hajlamosak vagyunk félvállról venni, ami az olvasástól elrettentő bakik sorát eredményezi, még cégvezetőknél is. Az online levelezés kultúrájának valamiért nem része a tárgy mező átgondolt kitöltése – tisztelet a kivételeknek! – ezért összeszedtük, mi mindenre érde...
  • Rengeteg apró hírleveles trükkről lehet olvasni a tanácsadó blogokon, hogy az online marketing legfontosabb eszközéből miként facsarjunk ki minél több hasznot. Az információk zajában viszont sokszor elveszik a lényeg, vagy mi magunk felejtjük el a legfontosabb tudnivalókat. Ha az alapvető szabályokk...
  • Egyre divatosabb fizetős hírlevelet indítani, ami érthető is: készítői a maguk urai lehetnek, ha olyan közönséget építenek, amelynek tagjai pénzt is szívesen áldoznak az exkluzív tartalmakért. Mindössze egy hírlevélküldő szolgáltatás kell hozzá, és lehet is értékes márkát építeni. Még mielőtt azonba...
  • A márkaépítés talán leginkább alulértékelt része az e-mailek aláírása. Az üzenetek végén megjelenő névjegy – már ha rendelkezünk ilyennel – elég sokat elmond az igényességről. Az ügyfelek és kollégák sűrűn találkoznak vele, így a megítélésünk ezen is állhat vagy bukhat, főként ha nincs személyes ism...
  • Hogyan lehet manapság független alkotóként megélni? – teszi fel a kérdést honlapján a Ghost. Persze, hogy felteszi, hiszen ez a szolgáltatás maga a válasz. Ajánlottunk már több olyan oldalt, ahol kényelmesen indítható fizetős hírlevél, de a tartalomgyártók Szent Grálja külön bejegyzést ér. A jelző n...
  • Sajnos előfordulhat, hogy a szolgáltató – ahol az email címünket létrehoztuk – megszűnik, vagy az email szolgáltatását kivezeti. Ilyen például a Vodafone, mely bejelentette, hogy megszűnik a UPC Webmail és az ehhez kapcsolódó e-mail szolgáltatás technikai támogatása. Ez azt jelenti, hogy nem használ...
  • Sok közösségi oldalon lehet végtelen számú lájkolónk és követőnk, mindez akkor sem ér annyit az online népszerűsítés terén, mint ügyfeleink elérhetőségének listája, és a segítségével küldött hírlevelek. “Miért is értékesebb a hírlevél, mint a Facebook vagy az Instagram? Nagyon sok embert elérek!” –...
  • Milyen a céges email cím? Talán a legegyszerűbben úgy fogalmazhatnánk meg, hogy tartalmazza a cég nevét, de ez nem túl pontos meghatározás, hiszen például a cegneve@gmail.com email cím is kielégíti ezt a feltételt, viszont nem erre gondolunk, mikor céges emailről beszélünk. Az üzleti email cím tulaj...
  • Hogyan írjunk meg egy hírlevelet?
    E-mailOnline marketing
    Ha azt szeretnénk, hogy minél többen elolvassák a hírleveleinket, akkor természetesen nem árt, ha a címzett közvetlenül a beérkező mappájába kapja meg a levelet, nem pedig a promóciók, vagy esetleg még rosszabb esetben a kéretlen/spam mappába. A következőekben a Gmail levelezőrendszerében fogjuk meg...