Mi kell a hatékony hírlevélhez?

Rengeteg apró hírleveles trükkről lehet olvasni a tanácsadó blogokon, hogy az online marketing legfontosabb eszközéből miként facsarjunk ki minél több hasznot. Az információk zajában viszont sokszor elveszik a lényeg, vagy mi magunk felejtjük el a legfontosabb tudnivalókat. Ha az alapvető szabályokkal nem vagyunk tisztában, akkor használhatunk akármilyen GIF-et, emojit vagy menő grafikát, mit sem ér […]

Ezek nélkül nem lehet sikeres egy fizetős hírlevél!

Egyre divatosabb fizetős hírlevelet indítani, ami érthető is: készítői a maguk urai lehetnek, ha olyan közönséget építenek, amelynek tagjai pénzt is szívesen áldoznak az exkluzív tartalmakért. Mindössze egy hírlevélküldő szolgáltatás kell hozzá, és lehet is értékes márkát építeni. Még mielőtt azonban nekilátnánk az első e-mailnek, néhány fontos döntést kell hozni! Minőségi hírlevélküldő A fizetős hírlevélről […]

Így lesz profi a névjegy az e-mail végén

A márkaépítés talán leginkább alulértékelt része az e-mailek aláírása. Az üzenetek végén megjelenő névjegy – már ha rendelkezünk ilyennel – elég sokat elmond az igényességről. Az ügyfelek és kollégák sűrűn találkoznak vele, így a megítélésünk ezen is állhat vagy bukhat, főként ha nincs személyes ismerettség a címzettekkel. Gyorsan készíthetünk egy profi digitális szignót, mutatjuk hogyan! […]

Ide látogass először, ha fizetős hírlevél indításán gondolkodsz

Hogyan lehet manapság független alkotóként megélni? – teszi fel a kérdést honlapján a Ghost. Persze, hogy felteszi, hiszen ez a szolgáltatás maga a válasz. Ajánlottunk már több olyan oldalt, ahol kényelmesen indítható fizetős hírlevél, de a tartalomgyártók Szent Grálja külön bejegyzést ér. A jelző nem túlzás, hiszen a domain kivételével itt mindent megkapunk, és még […]

Megszűnik az email címem, mit tegyek?

Sajnos előfordulhat, hogy a szolgáltató – ahol az email címünket létrehoztuk – megszűnik, vagy az email szolgáltatását kivezeti. Ilyen például a Vodafone, mely bejelentette, hogy megszűnik a UPC Webmail és az ehhez kapcsolódó e-mail szolgáltatás technikai támogatása. Ez azt jelenti, hogy nem használhatók a @upcmail.hu, @chello.hu, @monornet.hu vagy @upctelekom.hu végződésű email címek sem a továbbiakban. […]

Miért a hírlevél a legfontosabb online marketing-feladat?

Sok közösségi oldalon lehet végtelen számú lájkolónk és követőnk, mindez akkor sem ér annyit az online népszerűsítés terén, mint ügyfeleink elérhetőségének listája, és a segítségével küldött hírlevelek. “Miért is értékesebb a hírlevél, mint a Facebook vagy az Instagram? Nagyon sok embert elérek!” – gondolhatják cégvezetők a felvetés kapcsán. Ha így vélik, valószínűleg vagy nem próbálták […]

Hogyan lehet céges email címünk ingyen?

Milyen a céges email cím? Talán a legegyszerűbben úgy fogalmazhatnánk meg, hogy tartalmazza a cég nevét, de ez nem túl pontos meghatározás, hiszen például a cegneve@gmail.com email cím is kielégíti ezt a feltételt, viszont nem erre gondolunk, mikor céges emailről beszélünk. Az üzleti email cím tulajdonképpen a cég domainjét tartalmazza, azaz többek között info@cegneve.hu formátumban […]

Hogyan írjunk meg egy hírlevelet?

Ha azt szeretnénk, hogy minél többen elolvassák a hírleveleinket, akkor természetesen nem árt, ha a címzett közvetlenül a beérkező mappájába kapja meg a levelet, nem pedig a promóciók, vagy esetleg még rosszabb esetben a kéretlen/spam mappába. A következőekben a Gmail levelezőrendszerében fogjuk megnézni, hogy mit tehetünk azért a levél formázásakor, hogy a levelünk ne a […]

Hírlevél küldése

A mai világban már számos módja van annak, hogy elérjük potenciális, vagy akár meglévő ügyfeleinket. Ezek közül az egyik ilyen lehetőség, a hírlevél küldése. Az alábbiakban megpróbáljuk röviden összefoglalni, hogy mire kell odafigyelni, ha emellett a kommunikációs csatorna mellett rakjuk le voksunkat. Kell-e hírlevél? A legfontosabb kérdés, amikor azon gondolkozunk, hogy küldjünk-e hírlevelet vagy sem, […]

Milyen a jó email cím?

Magán célú levelezésekre az emberek többsége Gmail-es email címet használ. Teljesen jó szolgálatot tesz az ilyen és ehhez hasonló ingyenes levelezőrendszerek alkalmazása, de az üzleti életben ez kevésbé ajánlott. A céges email cím bizalmat ébreszt az üzenet címzettjében. Céges email alatt a domain használatát értjük az email címben, azaz nem cegneve@gmail.com címet alkalmazza az illető, […]

E-mail kliens beállítása android eszközökön

Android email beállítás (IMAP): Szüksége lesz a beérkező és kimenő e-mail szerverére, a teljes email címére, valamint a jelszavára. 1.Lépjen be a menübe! 2.Lépjen a Beállításokba! 3.Válassza ki a Fiók hozzáadását! 4.Válassza ki az e-mail fiókot! 5.Töltse ki a következő mezőket: E-mail cím: teljes email cím Jelszó: Az ehhez a fiókhoz tartozó teljes, helyes jelszó […]

Email fiók hozzáadása IOS eszközökön

Ez a cikk azt fogja Önnek bemutatni, hogy hogyan adja hozzá e-mail fiókját IOS alapú eszközéhez. Ez a folyamat iPhone, iPod Touch és iPad készülékén alkalmazható. Bár képmentéseink egy iPhone készüléken történő beállításról készültek, a hasonlóan IOS-t futtató eszközökön is így kell végrehajtani a beállítást. Hogyan állítsa be IOS eszközét? 1.Koppitson a „Beállítások”-ra! 2.Koppintson a […]

Hogyan érjek el minél több potenciális hírlevél feliratkozót?

Ebben a cikkünkben arról lesz szó, hogy hogyan tudunk minél több potenciális hírlevél feliratkozót szerezni, így növelve vállalatunk címlistáját. Ezzel együtt a lehetséges vásárlókat is ösztönözzük a magasabb konverziós ráta érdekében. Ennek számos módja ismert, mi most ezek közül néhányat sorolunk fel, de a lista kreativitásunk segítségével bővíthető. Releváns információ szolgáltatása Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, […]

Mit tehetünk, ha egyszerre több példányt is kapunk ugyanabból az e-mailből

Néha előfordul az, hogy két másolatot kapunk ugyanabból a levélből Lehetséges okok: Ezt valószínűleg egy hiba okozhatja, ami az e-mail elküldésének folyamata során megakadályozza a levél sikeres elküldésének megerősítését. A probléma nagy eséllyel az első levél elküldése után és a szerverre való megérkezése között történik. Megoldás: Megeshet, hogy a számítógépen levő vírusirtó elhiteti az e-mail […]

Mi az az e-mail?

Az e-mail kifejezés az angol electronic mail, vagyis elektronikus levél, rövidített változata. Az e-mail lehetővé teszi üzenetek továbbítását kommunikációs hálózatokon keresztül. Ezek az üzenetek lehetnek a számítógép billentyűzetének a segítségével begépelt szövegek, vagy pedig a számítógépen tárolt elektronikus fájlok. A számítógépek, tabletek és okostelefonok döntő többsége képes e-mailek küldésére és fogadására. Néhány e-mail rendszer egyetlen […]