Social media

Közösségi médiával kapcsolatos információk és hasznos tudnivalók egy helyen. Számos közösségi média oldal létezik és mindegyiknek megvan a maga sajátossága. Legyen szó hétköznapi felhasználásról vagy üzleti oldalról, bejegyzések közzétételéről vagy hirdetési stratégiáról, szükség lehet új ismeretekre. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • A videókészítés nagy népszerűségnek örvend az elmúlt években a világhálón, ugyanis sokan érzik úgy, hogy saját életüket megosztva, azzal szórakoztathatják vagy taníthajták nézőiket. Az arany korukat élő videómegosztó oldalakon ezért számos olyan csatornával találkozunk, akik egész egyszerűen elmesél...
  • Bár a tinédzserek és a huszonévesek körében már inkább az Instagram a menő, az idősebb generációk számára a közösségi média főként a Facebookot jelenti. Magyarországon is milliók digitális életének legfontosabb helye az oldal, ahol rengeteg adatot osztunk meg magunkról. Vajon biztonságosan tesszük e...
  • A világ legnépszerűbb streaming szolgáltatása, a Spotify óriási erőket mozgósít, hogy ne csak a zenéről, de a podcastokról is ez az alkalmazás jusson az emberek eszébe, és ott is hallgassák őket. Ez is jelzi e tartalomgyártási forma népszerűségét, a szponzorok is egyre jobban kedvelik. Így nem is me...
  • Magyarországon rengeteg magánszemély rendelkezik Pinterest fiókkal, ugyanakkor a hazai vállalkozások elhanyagolható számban képviseltetik magukat rajta. Az oldal lehetőségekben gazdag és egyes cégek sokkal természetesebben képesek elérni a fogyasztókat itt, mint a többi közösségi platformon. A Pinte...
  • A Facebook nevű közösségi oldalt (eredeti nevén Thefacebook) 2004. február 4-én hozták létre, majd folyamatosan fordították különböző nyelvekre. Magyarországon 2008-ban indult. Azóta pedig már a világ vezető social media platformjává vált. 2017-ben elérte a 2 milliárd főt az aktív felhasználók száma...
  • Egyre kevesebb vállalkozás engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg az online térben és kizárólag a környékbeliekre, szájról szájra terjedő ajánlásokra támaszkodjon, miközben a konkurencia a létező összes online platformot beveti az ügyfélszerzéshez. Sokakban felmerül a kérdés, hogy üzleti Facebo...
  • A Twitter kék, kismadaras logója mindenki számára ismerős lehet. A Magyarországon kevésbé elterjedt közösségi oldal sokban különbözik legnagyobb vetélytársától, a Facebooktól, még ha sokan hajlamosak is a kettőt egy kalap alá venni. A Twitter alapvetően nem barátok, közeli ismerősök közötti személye...

Szakértői Cikkeink

Mutass még