Social media

Közösségi médiával kapcsolatos információk és hasznos tudnivalók egy helyen. Számos közösségi média oldal létezik és mindegyiknek megvan a maga sajátossága. Legyen szó hétköznapi felhasználásról vagy üzleti oldalról, bejegyzések közzétételéről vagy hirdetési stratégiáról, szükség lehet új ismeretekre. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Korábban már esett szó a LinkedIn tudatos használatának előnyeiről, hasznos trükkökkel is szolgáltunk a közösségi oldal erejének kiaknázásához. A felhasználói szám nyomós érv, de nem csak azért éri meg aktívan posztolni, mert a LinkedIn már közel 750 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ami a Fa...
  • Elgondolkodott már azon, hogy saját YouTube csatornát indít vagy úgy gondolja, hogy vállalkozása híre könnyebben juthat el célcsoportjához videó formájában? A YouTube-on számos csatornát találhatunk, amelyek akár edukálnak, szórakoztatnak, termékeket reklámoznak, kényes témákat feszegetnek, szakérte...
  • Majd a bejegyzéseink beszélnek helyettünk – nagyobb hibát nem is követhetnénk el az Instagramon, ha így állunk az oldalunk szerkesztéséhez. Az első benyomás ugyanis mindent eldönthet, és ha keresés vagy linkelés útján jutnak el a profilunkhoz, akkor az érdeklődők nem a posztjainkkal, hanem a bemutat...
  • Már több mint 740 millió taggal büszkélkedhet a LinkedIn, így nem is csoda, hogy cégek milliói képviseltetik magukat egyre nagyobb aktivitással, a személyes profilok fellendüléséről nem is beszélve, amire a pandémia is erős hatással volt. A közösségi oldal tehát egyre nagyobb, így egyre nehezebb is...
  • Manapság nagyon divatos szakma lett az influencerré válás, akikkel a vállalatok is előszeretettel dolgoznak együtt. A közösségi média fejlődésével megannyi lehetőség nyílt vállalkozóként a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Az egyik ilyen opció az influencerekkel történő együttműködés, a...
  • A LinkedInről sokan azt hiszik, hogy csupán az álláskeresők közösségét alkotja, pedig az elmúlt években elképesztő fejlődésen ment keresztül – mind a szolgáltatásait, mind a felhasználók számát tekintve. Ezért már nem csak jelen lenni érdemes, de a személyes profil mellett vállalkozásunk oldalaként...
  • Miért is érné meg kizárólag az Instagramon blogolni? A kétkedőknek ezt a kérdést rögtön megválaszoljuk, majd megosztunk néhány fontos tippet ahhoz, hogy a céljainkat szolgáló közösséget alakítsunk ki a fotó- és videómegosztásra szakosodott közösségi oldalon. A kizárólag instagramos blogolás létjogos...
  • Az influenszerek sem tökéletesek, de két hibát semmiképp sem szabad elkövetniük: eltitkolni, hogy szponzorált tartalmat tesznek közzé és elvállalni minden felkérést, amely pénzt hoz a konyhára. Pár egyszerű szabályt kell követni, hogy mindenki jól járjon, főként hosszú távon. A véleményvezér szó is...
  • Alapvetés, hogy bármilyen vállalkozásnak jelen kell lennie a közösségi médiában, méghozzá aktívan. Kérdés viszont, hogy melyik oldalt válasszuk, hiszen túl nagy a kínálat. Érdemes tehát tisztában lenni azzal, hogy milyen céllal, hol érdemes posztolni és hirdetni. Górcső alá vesszük a leghasznosabb h...
  • Pár évvel ezelőtt új közösségi média platform robbant be a köztudatba, amely legelőször a tinédzsereket szólította meg célközönségül. Mára az egyik legnépszerűbb közösségi média felületté nőtte ki magát a TikTok. Mi a TikTok? A Tiktok egy 2016-ban megjelent, kínai tulajdonos kezében lévő videómegosz...
  • A közösségi oldalak – bár funkciójukat tekintve nem kifejezetten erre lettek tervezve – napjainkban a legnagyobb olyan platformok, ahol bárki bármit büntetlenül és cenzúrázatlanul állíthat. A negatív vélemények, zaklatások ellen tulajdonképpen nem létezik bevált recept, hiszen az internet világa a h...
  • Hashtag, de #miért?
    Online marketing
    #, azaz hashtag. Egyre többet látjuk az interneten. Ha valamihez kötni kellene, akkor social media, de főképp Twitter. Oké, de mi ez és mire jó? Megpróbálunk tisztázni mindent, amit a hashtag-ekkel kapcsolatban tudni érdemes. A hashtag Chris Messina találmánya, aki létre szeretett volna hozni valami...

Szakértői Cikkeink

Mutass még