Social media

Közösségi médiával kapcsolatos információk és hasznos tudnivalók egy helyen. Számos közösségi média oldal létezik és mindegyiknek megvan a maga sajátossága. Legyen szó hétköznapi felhasználásról vagy üzleti oldalról, bejegyzések közzétételéről vagy hirdetési stratégiáról, szükség lehet új ismeretekre. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • Év elején a hivatalos adatok szerint 689 millió aktív felhasználója volt a TikToknak, azóta a becslések szerint már 800 millió fölé nőtt ez a szám. Ami ennél is fontosabb lehet: Magyarországon is rendkívül népszerű az alkalmazás, 1,6 millióan nézik rajta a videókat, ráadásul már a hazai felhasználók...
  • A céges LinkedIn-profilok kapcsán néha fel kell tenni a kérdést: elég követőt szerzünk a közösségi oldal több mint egymillió magyar felhasználójából? Hazánkban is komoly tényező lett a szakmai kapcsolatok online megtestesítője, így érdemes válogatni bevált praktikából, hogy jóval több emberhez jusso...
  • A közösségi média felületekre elkészített posztok soha sem szabnak határt a kreativitásunknak, azonban azt elsőre elég nehéz felmérni, hogy milyen típusú tartalmak tetszenek valójában a követőknek. Ebben a cikkünkben azt mutatjuk be, hogy milyen típusú posztok tehetik vállalkozásunk Facebook oldalát...
  • A Facebook- és Instagram-oldalak kezelése, a bejegyzések publikálása és időzítése, az üzenetek kezelése és a statisztikák átnézése is kézre esik az ingyenes Facebook Creator Studio használatával. A honlapok forgalmára is nagy hatással van, ezért is érdemes átvenni a kattintásokat hozó felület lehető...
  • Azt már tudjuk, hogy minden vállalkozásnak alapvető érdeke aktívan jelen lenni a közösségi médiában, de a bőséges kínálat miatt egyre fogósabb kérdés, hogy hol érdemes posztolni és hirdetni. Sorozatunk első részében górcső alá vettük a leghasznosabb közösségi oldalakat (Instagram, YouTube, Facebook,...
  • A Clubhouse felhasználói bázisa milliós léptékben ível meredeken felfelé, de mi is ez az alkalmazás, amit már Elon Musk és Mark Zuckerberg is lelkesen használ? Annak ellenére is izzik tőle a techszféra, hogy csak meghívással lehet belépni, így nem csak megismerni érdemes az audio appot, de azon is é...
  • Egyre több Instagram-profil posztol kizárólag sztorikat, vagy csak néhány havonta tesz közzé sima bejegyzést. Több mint 500 millióan napi szinten követik a 24 órán belül eltűnő, a mobil teljes képernyőjét kitöltő történeteket, ezért óriási hír az online marketinggel foglalkozók számára, hogy végre I...
  • Korábban már átvettük, hogy egy céges LinkedIn-oldal esetén a bejegyzések szerkesztésekor mire kell figyelni, illetve az alapvető információk megadására is hangsúlyt helyeztünk. Ezúttal minden további praktika kerül terítékre, hiszen van még trükk az egyre népszerűbb közösségi oldal tarsolyában. Tov...
  • El sem kezdjük sorolni a rengeteg statisztikát, amelyek évek óta egyre meggyőzőbben bizonygatják: a közösségi oldalakon videós tartalmat kell megosztani az igazán nagy elérésért. Sokan nem lustaságból kerülik ki ezt a formátumot, hanem mert úgy gondolják, túl sokat kell áldozni a megfelelő minőségű...
  • A Pinterest tipikusan az a közösségi oldal, amelyről egyre többet hallani, de a többség így sem tudja pontosan, miért és hogyan is lenne érdemes az online marketing részévé tenni. Nem feltétlenül való minden cégnek és vállalkozásnak, de akinek igen, mielőbb érdemes regisztrálnia. A statisztikák szer...
  • A Linkedin már eljutott arra a szintre, hogy a cégeknek ugyanúgy “kötelező” feladat jelen lenni ezen a közösségi oldalon, mint Facebook- és Instagram-oldalon kommunikálni. Nem véletlenül vásárolta fel csillagászati összegért a Microsoft, folyamatosan fejleszti a lassan 750 millió felhasználóval rend...
  • Puzzle feed – ez a kifejezés egyre népszerűbb a márkaépítés témakörében. Sok szakmában az Instagram a legfontosabb marketing felület, ezen a közösségi oldalon pedig lehetnek vizuálisan teljesen különállóak a posztok, de sokkal igényesebb a profil, ha mindegyik bejegyzés illeszkedik egymáshoz. Ezzel...

Szakértői Cikkeink

Mutass még