Miért használjuk a Facebook-ot üzleti célokra?

A Facebook nevű közösségi oldalt (eredeti nevén Thefacebook) 2004. február 4-én hozták létre, majd folyamatosan fordították különböző nyelvekre. Magyarországon 2008-ban indult. Azóta pedig már a világ vezető social media platformjává vált. 2017-ben elérte a 2 milliárd főt az aktív felhasználók száma, ez az érték pedig folyamatosan nő. A következő ábra a havi aktív felhasználók számának […]

Weboldal vagy Facebook oldal?

Egyre kevesebb vállalkozás engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg az online térben és kizárólag a környékbeliekre, szájról szájra terjedő ajánlásokra támaszkodjon, miközben a konkurencia a létező összes online platformot beveti az ügyfélszerzéshez. Sokakban felmerül a kérdés, hogy üzleti Facebook oldalt készítsenek, saját weboldalt vagy esetleg mindkettőt? Összehasonlításunkkal megpróbáljuk segíteni a döntést. Tulajdon Az üzleti […]

A nagy márkák és Twitter kommunikációjuk

A Twitter kék, kismadaras logója mindenki számára ismerős lehet. A Magyarországon kevésbé elterjedt közösségi oldal sokban különbözik legnagyobb vetélytársától, a Facebooktól, még ha sokan hajlamosak is a kettőt egy kalap alá venni. A Twitter alapvetően nem barátok, közeli ismerősök közötti személyes kapcsolattartás céljából készült. Ezen platformot azért hozták létre, hogy visszaigazolás kérése nélkül követhessünk híres […]