Social media

Közösségi médiával kapcsolatos információk és hasznos tudnivalók egy helyen. Számos közösségi média oldal létezik és mindegyiknek megvan a maga sajátossága. Legyen szó hétköznapi felhasználásról vagy üzleti oldalról, bejegyzések közzétételéről vagy hirdetési stratégiáról, szükség lehet új ismeretekre. További információkért olvassa el a cikkeket!

  • A Pinterest lassan félmilliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet, ebből több mint egymillió magyar. A 20-as és 30-as éveiben járó nők körében kiugró a népszerűsége, ilyen célközönséggel kihagyhatatlan a használata. Óriási potenciál van tehát a közösségi oldalban, de egy webshop ebből hogyan profitá...
  • Ha egy cég aktív a közösségi média legnépszerűbb felületein, akkor – az érdeklődők honlapra és webshopra terelése, és ezzel együtt a konverzió mellett – a legfontosabb célja a minél nagyobb elérés. Ahhoz, hogy a vállalkozás üzenete, terméke vagy szolgáltatása minél több emberhez eljusson, ügyesen és...
  • Az Instagram sztori funkciója a hagyományosnál közvetlenebb kommunikációra ad lehetőséget, így a sikere nem meglepő: már több mint 500 millió felhasználó minden nap nézegeti a 24 órán belül eltűnő történeteket. Ebből egyre nagyobb előnyt lehet kovácsolni, ha kihasználjuk a Insta-sztori folyamatos fe...
  • Nincs ötleted, hogy mit posztolj a Facebookon? Bizonytalan vagy, hogy miként lehetne könnyen és sok emberhez eljuttatni a céged üzenetét? Aktivitást szeretnél a Facebook-oldalon? Akár egy komoly vállalkozásról van szó, akár személyes márkaépítésről, ezek a trükkök régóta beválnak a legnépesebb közös...
  • Az Európai Unió szerzői jogi reformja júniusban lépett életbe, és rögtön éreztette hatását. Az új irányelvek – amelyek a magyar szerzői jogi törvény (Szjt.) módosításával együtt érvényesek – következményeként sok Facebook-oldalnál eltűntek a megosztott linkekhez tartozó előnézeti – thumbnail – képek...
  • A TikTok, videós tartalmat gyártó alkalmazás pályafutása felfelé ívelő karriert futott be az elmúlt pár évben. Különösképpen, a 2020-as évet muszáj kiemelnünk, hiszen a megszokottnál több tartalmat kínált a szórakozni vagy kikapcsolódni vágyó nézőknek és megannyi lehetőséget biztosított a kreatív ké...
  • Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a szakmai ismertség és elismertség egyik alapjává vált a LinkedIn, szinte minden hivatás esetében. Itt bátran dicskedhetünk a sikerekkel, és persze kapcsolatokat építhetünk, de egyszerű posztolással és üzenetváltásokkal még nem lehet kihozni a maximumot az egyre...
  • Főként a fiatalok érdekében a Facebook és az Instagram alkalmazásában is megjelenik a lájkok eltüntetésének lehetősége. Komoly pszichológiai nyomástól lehet ezzel megszabadulni, de nagy kérdés: céges profilok esetében érdemes-e bekapcsolni ezt a funkciót? Mi változhat, ha élünk a lehetőséggel? Hamar...
  • Amennyiben nincs legalább tízezer követőnk az Instagramon, mindössze egy linket tudunk elhelyezni a közösségi oldalon, méghozzá a profilunk leírásában. Ez csak papíron számít korlátozásnak, hiszen több olyan szolgáltatás létezik, amely egyetlen linkről több linket is elérhetővé tesz. A legnépszerűbb...
  • A közösségi média új csillaga, a TikTok tarol a tinédzserek és huszonévesek körében, de az amerikai trendek alapján hamarosan világszerte is rákaphatnak a 30 esztendő felettiek. Ideje tehát a márkákat itt is megjeleníteni! Soroljuk is, hogy a cégek milyen lehetőségeket használhatnak ki a rövid videó...
  • Év elején a hivatalos adatok szerint 689 millió aktív felhasználója volt a TikToknak, azóta a becslések szerint már 800 millió fölé nőtt ez a szám. Ami ennél is fontosabb lehet: Magyarországon is rendkívül népszerű az alkalmazás, 1,6 millióan nézik rajta a videókat, ráadásul már a hazai felhasználók...
  • A céges LinkedIn-profilok kapcsán néha fel kell tenni a kérdést: elég követőt szerzünk a közösségi oldal több mint egymillió magyar felhasználójából? Hazánkban is komoly tényező lett a szakmai kapcsolatok online megtestesítője, így érdemes válogatni bevált praktikából, hogy jóval több emberhez jusso...

Szakértői Cikkeink

Mutass még