Véleménykezelés a közösségi médián

A közösségi oldalak – bár funkciójukat tekintve nem kifejezetten erre lettek tervezve – napjainkban a legnagyobb olyan platformok, ahol bárki bármit büntetlenül és cenzúrázatlanul állíthat. A negatív vélemények, zaklatások ellen tulajdonképpen nem létezik bevált recept, hiszen az internet világa a hivatalos szervek hatalmán felül áll. Mások véleménye – akárhogy is bizonygatnánk az ellenkezőjét – igenis […]

Hashtag, de #miért?

#, azaz hashtag. Egyre többet látjuk az interneten. Ha valamihez kötni kellene, akkor social media, de főképp Twitter. Oké, de mi ez és mire jó? Megpróbálunk tisztázni mindent, amit a hashtag-ekkel kapcsolatban tudni érdemes. A hashtag Chris Messina találmánya, aki létre szeretett volna hozni valamit, amivel forradalmasítani tudja az internetezést, közösségi média használatot és bár […]

Tudd meg, mi kell egy jó vloghoz!

A videókészítés nagy népszerűségnek örvend az elmúlt években a világhálón, ugyanis sokan érzik úgy, hogy saját életüket megosztva, azzal szórakoztathatják vagy taníthajták nézőiket. Az arany korukat élő videómegosztó oldalakon ezért számos olyan csatornával találkozunk, akik egész egyszerűen elmesélik vagy bemutatják életük egy adott szakaszát. Mit értünk “vlogolás” alatt? A blogolás újkeletű utódjának nevezhetjük a vlogolást, […]

Podcastot akarsz indítani? Mutatjuk, mi kell hozzá

A világ legnépszerűbb streaming szolgáltatása, a Spotify óriási erőket mozgósít, hogy ne csak a zenéről, de a podcastokról is ez az alkalmazás jusson az emberek eszébe, és ott is hallgassák őket. Ez is jelzi e tartalomgyártási forma népszerűségét, a szponzorok is egyre jobban kedvelik. Így nem is meglepő, hogy sokan gondolkodnak podcast indításán, ezért mutatjuk […]

Miért legyen a vállalkozásodnak Pinterest-je?

Magyarországon rengeteg magánszemély rendelkezik Pinterest fiókkal, ugyanakkor a hazai vállalkozások elhanyagolható számban képviseltetik magukat rajta. Az oldal lehetőségekben gazdag és egyes cégek sokkal természetesebben képesek elérni a fogyasztókat itt, mint a többi közösségi platformon. A Pinterest képekből, illetve az ezt összesítő táblákból áll. Előbbiek linkként funkcionálnak, és amennyiben rákattintunk egyre, az egy oldalra vezet minket, […]

Miért használjuk a Facebook-ot üzleti célokra?

A Facebook nevű közösségi oldalt (eredeti nevén Thefacebook) 2004. február 4-én hozták létre, majd folyamatosan fordították különböző nyelvekre. Magyarországon 2008-ban indult. Azóta pedig már a világ vezető social media platformjává vált. 2017-ben elérte a 2 milliárd főt az aktív felhasználók száma, ez az érték pedig folyamatosan nő. A következő ábra a havi aktív felhasználók számának […]

Weboldal vagy Facebook oldal?

Egyre kevesebb vállalkozás engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg az online térben és kizárólag a környékbeliekre, szájról szájra terjedő ajánlásokra támaszkodjon, miközben a konkurencia a létező összes online platformot beveti az ügyfélszerzéshez. Sokakban felmerül a kérdés, hogy üzleti Facebook oldalt készítsenek, saját weboldalt vagy esetleg mindkettőt? Összehasonlításunkkal megpróbáljuk segíteni a döntést. Tulajdon Az üzleti […]

A nagy márkák és Twitter kommunikációjuk

A Twitter kék, kismadaras logója mindenki számára ismerős lehet. A Magyarországon kevésbé elterjedt közösségi oldal sokban különbözik legnagyobb vetélytársától, a Facebooktól, még ha sokan hajlamosak is a kettőt egy kalap alá venni. A Twitter alapvetően nem barátok, közeli ismerősök közötti személyes kapcsolattartás céljából készült. Ezen platformot azért hozták létre, hogy visszaigazolás kérése nélkül követhessünk híres […]