« Vissza

Mit lehet még tenni a céges LinkedIn-oldal sikeréért?

Online marketing

Korábban már átvettük, hogy egy céges LinkedIn-oldal esetén a bejegyzések szerkesztésekor mire kell figyelni, illetve az alapvető információk megadására is hangsúlyt helyeztünk. Ezúttal minden további praktika kerül terítékre, hiszen van még trükk az egyre népszerűbb közösségi oldal tarsolyában.

Továbbra sem győzzük hangsúlyozni, hogy a LinkedIn esetében mindennél fontosabb a “Rólunk” leírás és az elérhető adatok megadása. Már csak annyit tennénk hozzá, hogy a statisztika is erre sarkall minket: 30 százalékkal több elérést produkálnak az összes LinkedIn által kért és ajánlott információt tartalmazó oldalak, mint a hiányosak.

Meghívás követésre

De hogyan tovább? Mit lehet még tenni a sikerért? Nos, első lépésként – az oldal szerkesztése és az első bejegyzések közzététele után – érdemes a LinkedIn-es ismerősöket és kontaktokat meghívni az oldal követésére. A Facebook-oldalak kapcsán ismerős lehet ez a funkció, ugyanúgy működik.

Kattintás a honlapról

Ezután az alábbi linkre érdemes kattintani:

https://brand.linkedin.com/downloads

Itt találjuk a közösségi oldal hivatalos logóit és felhasználási előírásait. Ez azért fontos, mert egy logós linkeléssel a weboldalunkon is könnyedén lehet jelezni: rendelkezünk céges LinkedIn-oldallal. A honlapon tehát ne csak a megszokott Facebook- és Instagram-oldalra tereljük az érdeklődőket, szakmai szemmel sokkal meggyőzőbb is lehet, ha ilyen profilra irányítjuk a figyelmet.

Kollégák értesítése

Azt már említettük, hogy a statisztikák szerint a céges LinkedIn-oldalak legaktívabb ajánlói az alkalmazottak, viszont ezt a lehetőséget nem csak úgy lehet kiaknázni, hogy bizakodva várjuk a megosztásokat. A minden bejegyzés jobb felső sarkában elérhető további lehetőségek között megtalálható a munkatársak értesítése funkció. Erre kattintva mindenki jelzést kap az új posztról, aki a profiljában megadta a céget munkahelyeként.

Canva

Jeleztük már azt is, hogy kép vagy videó mindenképp kell a bejegyzésekhez, hiszen médiatartalom csatolásával komolyabb eredményeket lehet elérni, mint kizárólag szöveggel. A képek esetén nem feltétlenül szükséges profi fotókra gondolni, elég egy grafika is, amely illeszkedik a mondanivalóhoz, utal a lényegre és figyelemfelkeltő. Egy ilyen anyag elkészítéséhez már nincs szükség egy grafikus tudására, hiszen a Canva használatával és egy látványos sablon kiválasztásával gyerekjáték a feladat. Természetesen GIF és animációs videó is készíthető az akár ingyenesen is használható szolgáltatással, ezek a típusú tartalmak még jobb elérést biztosítanak.

SlideShare

Nehéz lenne elképzelni egy szakmai közösségi oldalt prezentációs lehetőség nélkül, természetesen a LinkedIn erre is gondolt. A SlideShare kapott kiemelt támogatást a felülettől, így ha a prezi ezzel a szolgáltatással készült, az előadást érdemes külön bejegyzésben megosztani, vagy ebből a célból oda is feltölteni.

Kapcsolódó cikkek