Google

Amennyiben a vállalatunk weboldalát szeretnénk elemezni vagy optimalizálni, nem hagyhatjuk figyelmen kívül a Google szolgáltatásait. Eszközeinek segítségével több információra és több látogatóra is tehetünk szert. A Google keresőjének, a Google Ads vagy Google Analytics szolgáltatásnak a használata szinte nélkülözhetetlen. Ezekkel kapcsolatos információkért, hasznos tudnivalókért vagy tippekért olvassa el a cikkeket!

  • A megfelelő honlap üzemeltetéshez elengedhetetlen kellék a Google Analytics használata. Ugyanakkor legtöbbször nem a megfelelő módon tesszük ezt. A hibák leggyakoribb forrása, hogy vagy nincs minden szükséges eszköz beállítva, vagy nem helyesen. A tudásbázis ezen része hivatott a kezdők számára egy...
  • Célok
    Google
    Az online működő vállalatoknak éppúgy szüksége van az eladások és a látogatók nyomon követésére, mint a hagyományos épületekben működőeknek. A Google Analytics több olyan eszközzel rendelkezik, amely segíthet a látogatók online viselkedésének megértésében és értékelésében. Például, ha az oldalon tör...
  • A Conversion Optimizer célja az, hogy a lehető legtöbb konverziót (egy hirdetésre való kattintást valamilyen hasznos tevékenység követ, például vásárlás, vagy feliratkozás a hírlevélre) szerezze meg nekünk, a CPA céljainkhoz igazodva. Ahelyett, hogy a kattintásokra (CPC), vagy a benyomásokra (CPM) f...
  • A csoportokban levő kulcsszavak segítenek a Google-nek, hogy olyan releváns oldalakon jelenítsék meg a hirdetést, amit a potenciális ügyfelek is látogatnak. Ha követjük a következő irányelveket, akkor nem fog problémát okozni kulcsszavaink minősége: olyan kulcsszavakat válasszunk, amik kapcsolódnak...
  • Egy hirdetés pozíciója alatt azt a sorrendet értjük, ahogy a hirdetés megjelenik az oldalon, más hirdetésekhez viszonyítva. Nyilván az a legelőnyösebb, ha a hirdetésünket előkelő helyen jegyzik, hiszen így valószínűleg több potenciális vásárló fogja látni. Az „Ads” fülön meg tudjuk nézni egy adott h...
  • Az általunk feladott hirdetések a Google Display Network-ben jelennek meg, ami több millió honlapot, videót és alkalmazást tömörít. A Display Network-be tartozó oldalak a Google partnerei, ami lehetővé teszi, hogy Ads hirdetéseink megjelenjenek ezeken a felületeken. Ahhoz, hogy megismerjük az Ads mű...
  • A Google hirdetési rendszerében a beállított kulcsszavak lehetővé teszik, hogy hirdetéseink megjelenjenek a keresési eredmények mellett, ha valaki a Google használatával, vagy más keresőoldalon rákeres valamire. Azonban a kulcsszavakkal azt is lehetőség van elérni, hogy a hirdetés bármilyen más webo...
  • Minden alkalommal, amikor valaki rákeres valamire a Google-ben, az Ads lefuttat egy úgynevezett aukciót, amely segítségével meghatározza, hogy mely hirdetések jelenjenek meg a találati oldalon, és azt is, hogy milyen sorrendben. Ahhoz, hogy a hirdetéseink belekerüljenek ebbe az aukcióba, először el...
  • Google Ads
    Google
    Az Ads a Google internetes hirdető felülete, melynek segítségével könnyebben találhatnak rá a potenciális ügyfelek cégünk honlapjára. Az Ads olyanok számára is kiváló lehetőséget kínál, akik nem rendelkeznek a szükséges forrásokkal vagy idővel, hogy új ügyfeleket szólítsanak meg. Az Ads lehetővé tes...
  • Előfordul, hogy egy kattintás többet ér nekünk, ha egy mobil eszközről érkezik. Az ajánlatunk finomhangolásával elérhetjük, hogy hirdetéseink a számunkra legkedvezőbb helyeken jelenjenek meg. Kampányok és csoportok finomhangolása A haladó kampányban (Enhanced Campaign) kedvünk szerint növelhetjük, v...
  • A CPA lehetővé teszi, hogy mi magunk határozzuk meg, hogy mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy egységnyi konverzióért, vagyis az olyan esetekért, amikor a kattintást valamilyen hasznos tevékenység követi, például vásárlás vagy feliratkozás a hírlevélre. A CPA része a Conversion Optimizer funkcióna...
  • Az ajánlat és a Quality Score nagyban függ attól, hogy milyen típusú kampányt akarunk indítani. Ha a kulcsszóorientált hirdetésekre helyezzük a hangsúlyt, akkor az ajánlatunk a kattintásonként felmerülő maximális költséget jelenti. Tehát ha valaki rákattint a hirdetésünkre, akkor az ajánlatunkban me...