Elektronikus aláírás egyszerűen

Nem minden esetben megoldható a személyes aláírás tanúkkal rövid határidő esetén, főleg ha jelen vannak olyan tényezők, amelyek hátráltatják a személyes találkozást. Ilyen esetben nagy segítség lehet az elektronikus aláírás használata, amely amellett, hogy gyorsabb és kényelmesebb, mint a személyes aláírás, nyomtatni sem szükséges hozzá, így környezetünket is védjük vele, ráadásul szebben is néz ki, […]

Bejelentkezés új eszközről

Ahhoz, hogy felhasználóink fiókjait nagyobb biztonságban tudhassuk, bevezettünk egy újítást. Amint egy olyan eszközről történik bejelentkezés egy Rackhost felhasználói fiókba, amelyről eddig nem, értesítést küldünk a felhasználói fiókhoz regisztrált email címre. Az értesítés szövegében láthatjuk, hogy milyen időpontban, melyik fiókba, milyen IP címről és milyen böngészővel történt bejelentkezés. Ha az időpont vagy az böngésző nem […]

Kupon validálása SMS kóddal

Rendszeresen hirdetünk különböző kampányaink keretében kuponakciókat. Ahhoz, hogy a kuponnal kapott krediteket felhasználhassuk, először meg kell erősítenünk a telefonszámunkat, amely a következőképpen történik: Adjunk meg egy magyarországi mobiltelefonszámot, mellyel a hitelesítést el akarjuk végezni! A megadott számra kapunk egy hat számjegyből álló kódot SMS-ben. Az így kapott kódot a Rackhost felületén írjuk be! Amennyiben a […]

Adatvédelem és GDPR

2018. május 25-én lépett életbe az Európai Unió új általános adatvédelmi szabályzása, amelyről az utóbbi egy évben rengeteget lehetett hallani, és sok tévhit kering arról, hogy valójában ki érint és milyen módon az új adatvédelmi szabályzás. Fontos leszögezni, hogy az adatvédelem nem egy újkeletű dolog, eddig is voltak adatvédelemre irányuló törvények, de a technika rohamos […]

Hogyan tudok regisztrálni?

A Rackhost rendszerében új felhasználói fiókot szolgáltatás megrendelése során tudunk létrehozni, mégpedig a megrendelés második lépésénél (1. ábra), az Adatok megadása lépés alatt. A regisztráció alkalmával mindössze egy e-mail címet és egy jelszót kell megadnunk. Az e-mail cím megadása során mindenképpen ügyeljünk rá, hogy azt pontosan adjuk meg, ugyanis a regisztrációval és a megrendeléssel kapcsolatos […]

Hogyan tudok bejelentkezni a Rackhost rendszerébe?

A rendszerbe a Rackhost főoldalán (1. ábra) tudunk bejelentkezni a jobb felső sarokban található Belépés gomb segítségével, amennyiben korábban már regisztráltunk az oldalon. A bejelentkezéshez a regisztráció során megadott e-mail címre és jelszóra lesz szükségünk, melyek megadását követően kattintsunk a doboz alsó felében lévő Bejelentkezés (2. ábra) gombra! Amennyiben elfelejtettük a jelszavunkat, abban az esetben az elfelejtett […]

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Abban az esetben, ha már regisztráltunk a Rackhost rendszerébe, azonban elfelejtettük a korábban megadott jelszavunkat, akkor sincs ok az aggodalomra, van megoldás. A honlap jobb felső sarkában található belépés oldalon keresztül lehetőségünk van új jelszót igényelni (1. ábra). Ehhez a Bejelentkezés gomb mellett kattintsunk az Elfelejtette a jelszavát? szövegrészre. A megjelenő oldalon kövessük a kapott instrukciókat és adjuk meg […]

Hogyan tudom módosítani a felhasználói adataimat?

A felhasználói adatok módosításához először lépjünk be a Rackhost rendszerébe a rackhost.hu oldal jobb felső sarkában található belépés gombra kattintva! Így megérkezünk a saját felhasználói fiókunk admin felületére (1. ábra), ahol a bal oldali menüsorból válasszuk ki a Felhasználói adatok fület a Profil felirat alatt! A megjelenő oldalon három dobozt fogunk találni, ahol a következő […]

Számlázási profilok

A Rackhost rendszerében lehetősége van több számlázási profilt létrehozni, melyek segítségével valamennyi szolgáltatáshoz egyedileg tudja megadni a számlázási adatokat. A felhasználói profilba lépve válasszuk a Számlázás és kreditek menüpontot. Itt láthatjuk a korábban befizetett számláinkat, melyeket bármikor le is tölthetünk, illetve a jelenleg befizetésre váró számláinkat. (1. ábra) Az Előfizetések fül alatt megtalálható az összes […]

Számlázási kérdések

Szolgáltatásaink igénybevétele kapcsán gyakran felmerülnek a következő kérdések: A megrendelés után mennyi idő után válik aktívvá a szolgáltatás? Mennyi idő a befizetés átfutási ideje? Ezekre a kérdésekre adunk most választ. A befizetés könyvelése és a megrendelt szolgáltatás használatba vétele a pénz megérkezése után történik. Az átlagos átfutási idők a következőek bármely szolgáltatásunk esetén: Bankkártyás fizetés: […]

Kreditek vásárlása és kezelése

Hogyan tudok kreditet vásárolni: A Rackhost admin felületére belépve lehetősége van kredit vásárlására a Számlázás és kreditek menüpont Kreditek alpontjában. A kredit feltöltés gomb megnyomását követően beállíthatja a megvásárolni kívánt bruttó kredit mennyiségét. Itt tudja továbbá beállítani, hogy a vásárolni kívánt kreditekhez, milyen már meglévő vagy új számlázási címet szeretne hozzárendelni. A megrendelést követően létrejön egy számla, melyet […]

Hibajegyek kezelése

A hibajegyek az esetleges problémák minél gyorsabb és gördülékenyebb megoldását teszik lehetővé. Amennyiben hibát észlel rendszerünkben, kérjük használja a hibajegy rendszerünket! Hibajegyek használata Hibajegy felvételéhez lépjünk be a Rackhost rendszerébe, azaz a felhasználói fiókba (1. ábra), majd menjünk a Hibajegyek menüpontba! Ezt követően kattintsunk az Új hibajegy gombra a hibajegy felvételéhez! A hibajegy felvételekor ki […]