Elektronikus aláírás egyszerűen

Nem minden esetben megoldható a személyes aláírás tanúkkal rövid határidő esetén, főleg ha jelen vannak olyan tényezők, amelyek hátráltatják a személyes találkozást. Ilyen esetben nagy segítség lehet az elektronikus aláírás használata, amely amellett, hogy gyorsabb és kényelmesebb, mint a személyes aláírás, nyomtatni sem szükséges hozzá, így környezetünket is védjük vele, ráadásul szebben is néz ki, […]

Bejelentkezés új eszközről

Ahhoz, hogy felhasználóink fiókjait nagyobb biztonságban tudhassuk, bevezettünk egy újítást. Amint egy olyan eszközről történik bejelentkezés egy Rackhost felhasználói fiókba, amelyről eddig nem, értesítést küldünk a felhasználói fiókhoz regisztrált email címre. Az értesítés szövegében láthatjuk, hogy milyen időpontban, melyik fiókba, milyen IP címről és milyen böngészővel történt bejelentkezés. Ha az időpont vagy az böngésző nem […]

Kupon validálása SMS kóddal

Rendszeresen hirdetünk különböző kampányaink keretében kuponakciókat. Ahhoz, hogy a kuponnal kapott krediteket felhasználhassuk, először meg kell erősítenünk a telefonszámunkat, amely a következőképpen történik: Adjunk meg egy magyarországi mobiltelefonszámot, mellyel a hitelesítést el akarjuk végezni! A megadott számra kapunk egy hat számjegyből álló kódot SMS-ben. Az így kapott kódot a Rackhost felületén írjuk be! Amennyiben a […]

Hogyan tudok regisztrálni?

A Rackhost rendszerében új felhasználói fiókot szolgáltatás megrendelése során tudunk létrehozni, mégpedig a megrendelés második lépésénél (1. ábra), az Adatok megadása lépés alatt. A regisztráció alkalmával mindössze egy e-mail címet és egy jelszót kell megadnunk. Az e-mail cím megadása során mindenképpen ügyeljünk rá, hogy azt pontosan adjuk meg, ugyanis a regisztrációval és a megrendeléssel kapcsolatos […]

Hogyan tudok bejelentkezni a Rackhost rendszerébe?

A rendszerbe a Rackhost főoldalán (1. ábra) tudunk bejelentkezni a jobb felső sarokban található Belépés gomb segítségével, amennyiben korábban már regisztráltunk az oldalon. A bejelentkezéshez a regisztráció során megadott e-mail címre és jelszóra lesz szükségünk, melyek megadását követően kattintsunk a doboz alsó felében lévő Bejelentkezés (2. ábra) gombra! Amennyiben elfelejtettük a jelszavunkat, abban az esetben az elfelejtett […]

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

Abban az esetben, ha már regisztráltunk a Rackhost rendszerébe, azonban elfelejtettük a korábban megadott jelszavunkat, akkor sincs ok az aggodalomra, van megoldás. A honlap jobb felső sarkában található belépés oldalon keresztül lehetőségünk van új jelszót igényelni (1. ábra). Ehhez a Bejelentkezés gomb mellett kattintsunk az Elfelejtette a jelszavát? szövegrészre. A megjelenő oldalon kövessük a kapott instrukciókat és adjuk meg […]

Hogyan tudom módosítani a felhasználói adataimat?

A felhasználói adatok módosításához először lépjünk be a Rackhost rendszerébe a rackhost.hu oldal jobb felső sarkában található belépés gombra kattintva! Így megérkezünk a saját felhasználói fiókunk admin felületére (1. ábra), ahol a bal oldali menüsorból válasszuk ki a Felhasználói adatok fület a Profil felirat alatt! A megjelenő oldalon három dobozt fogunk találni, ahol a következő […]

Számlázási profilok

A Rackhost rendszerében lehetősége van több számlázási profilt létrehozni, melyek segítségével valamennyi szolgáltatáshoz egyedileg tudja megadni a számlázási adatokat. A felhasználói profilba lépve válasszuk a Számlázás és kreditek menüpontot. Itt láthatjuk a korábban befizetett számláinkat, melyeket bármikor le is tölthetünk, illetve a jelenleg befizetésre váró számláinkat. (1. ábra) Az Előfizetések fül alatt megtalálható az összes […]

Számlázási kérdések

Szolgáltatásaink igénybevétele kapcsán gyakran felmerülnek a következő kérdések: A megrendelés után mennyi idő után válik aktívvá a szolgáltatás? Mennyi idő a befizetés átfutási ideje? Ezekre a kérdésekre adunk most választ. A befizetés könyvelése és a megrendelt szolgáltatás használatba vétele a pénz megérkezése után történik. Az átlagos átfutási idők a következőek bármely szolgáltatásunk esetén: Bankkártyás fizetés: […]

Kreditek vásárlása és kezelése

Hogyan tudok kreditet vásárolni: A Rackhost admin felületére belépve lehetősége van kredit vásárlására a Számlázás és kreditek menüpont Kreditek alpontjában. A kredit feltöltés gomb megnyomását követően beállíthatja a megvásárolni kívánt bruttó kredit mennyiségét. Itt tudja továbbá beállítani, hogy a vásárolni kívánt kreditekhez, milyen már meglévő vagy új számlázási címet szeretne hozzárendelni. A megrendelést követően létrejön egy számla, melyet […]

Hibajegyek kezelése

A hibajegyek az esetleges problémák minél gyorsabb és gördülékenyebb megoldását teszik lehetővé. Amennyiben hibát észlel rendszerünkben, kérjük használja a hibajegy rendszerünket! Hibajegyek használata Hibajegy felvételéhez lépjünk be a Rackhost rendszerébe, azaz a felhasználói fiókba (1. ábra), majd menjünk a Hibajegyek menüpontba! Ezt követően kattintsunk az Új hibajegy gombra a hibajegy felvételéhez! A hibajegy felvételekor ki […]